רשתות המלונות בישראל כבר מזמן מתחרות ביניהן "למי יש יותר גדול": יותר חדרים, יותר משחקים לילדים, יותר הופעות, יותר בריכות ויותר פינוקים. זה נחמד, אבל מרוב כל ה"יותר" הזה, אנחנו מוצאים את עצמנו במלון נורא עסוקים ופחות נופשים.

במחצית הראשונה של 2018 יצאה רשת מלונות רימונים – אחת הרשתות הוותיקות בישראל עם שמונה בתי מלון באזורים אטרקטיביים (ושניים נוספים בקרוב) – במהלך מיתוג חדש תחת השם Wellness.

מה זה אומר? איזון מושלם של כל הדברים הכיפיים שאתם אוהבים לעשות בחיים, וכולם משתלבים לחופשה איכותית עם תוכן: ארוחות עשירות עם תפריט בריאותי, חוויות מיוחדות לחופשה זוגית או משפחתית, טיולים ופעילויות ספורט, ספא מפנק, ויש גם חיבור לעולם הרוחני שהולך ותופס תאוצה בקרב צעירים ומבוגרים.

מה ה-Wellness שלכם?
במסגרת מהלך המיתוג החדש נבחר כל מלון לייצג חוויה אחרת של Wellness, כך שתמיד תוכלו למצוא את סגנון החופשה המועדף עליכם באווירה שאתם אוהבים. רוצים חופשה משפחתית? זקוקים לשקט ושלווה? מחפשים נופש באווירה כפרית? ברשת רימונים כבר תמצאו את השילוב המתאים.

רימונים אילת – Family Wellness

המלון הפופולרי לחופשה משפחתית איכותית. כאן אפשר לנפוש בכיף בספא או בבריכה, בזמן שצוות הבידור מעסיק את הילדים שלכם עם הפעלות מיוחדות וחדר משחקים. תמצאו בו גם שני חדרי בריחה לילדים ולנוער – זהו המלון היחיד בישראל שמציע חוויה כזו (במחיר מוזל מאוד לאורחים). רוצים עוד? בבקשה: שלוש בריכות שחייה, חדר כושר מאובזר, ומסעדת פנורמה המגישה ארוחות שף מעולות עם תפריט מתחלף.
לאתר רימונים אילת לחצו כאן 


רימונים גלי כנרת – Relaxation Wellness

לא משנה באיזה מצב הכנרת, עלינו היא תמיד נוסכת רוגע מיוחד. זה בדיוק מה שמחכה לכם במלון רימונים גלי כנרת – מציאות OUT, שלווה ופינוקים IN: יש בו טיפולי ספא נהדרים, בריכת ג'קוזי, חוף פרטי לאורחי המלון, הרצאות על טיפוח הגוף, שיעורי יוגה ופילטיס, סדנאות העשרה, ונופים מהפנטים שתמיד כיף לראות.
לאתר רימונים גלי כנרת לחצו כאן 

רימונים חוף התמרים בעכו – Active Wellness
גם אתם באים לחופשה כדי לשרוף קלוריות ולעדכן את האינסטגרם עם תמונות מהספינינג? מלון רימונים חוף התמרים עכו מתאים לכם בול: הוא ממוקם ממש על הים, מכל החדרים רואים את החוף המטופח והעיר העתיקה, ויש בו קאנטרי קלאב ענק בריכות שחייה, חדר כושר, מגרש טניס, שיעורי פילטיס, ספינינג וזומבה ועוד.
לאתר רימונים חוף התמרים בעכו לחצו כאן 
חופשה משפחתית

רות רימונים צפת – Spiritual Wellness
אם יש מלון שהצליח להציב סטנדרטים גבוהים למושג חופשה רוחנית, זה רות רימונים צפת. המלון שנבנה לפני 800 שנה כחאן דרכים עבור שיירות הטורקים, נשמר באופן נדיר ומציע חדרים אותנטיים ועתיקים לצד חדרים חדישים. את חוויית ה-Wellness תמצאו בהרצאות על נושאים רוחניים ועולם הקבלה, סיורים מודרכים ברחבי העיר ללא תשלום, ארוחות נפלאות, ויש גם מרתף יינות משובחים שחייבים לטעום.
לאתר רות רימונים צפת לחצו כאן 

רימונים נווה אטי"ב – Nature Wellness
כשאומרים "חופשה בטבע" מתכוונים לכפר הנופש רימונים נווה אטי"ב. פייר, חיפשנו ולא מצאנו מקום יפה כזה בארץ. החופשה בכפר הנופש כוללת אירוח בבקתות עץ שוויצריות (יש בהן אפילו מכונת קפה) טובלות בירוק מול הר החרמון, חליטות תה נהדרות עם תבלינים טריים היישר מהגינה, פינת חי, סדנאות ציור מול הטבע, סיורי עששיות, קטיף דובדבנים, ועוד המון פעילויות שלגמרי יעשו לכם הרגשה של חו"ל – והכל במרחק נסיעה מכאן.
לאתר רימונים נווה אטי"ב לחצו כאן 
רימונים המעיין נצרת – International Wellness
מלון רימונים המעיין נצרת מוכיח שלא צריך דרכון כדי להרגיש כמו בחו"ל. מיקומו במרכז העיר מקרב אתכם אל כל מה שמעניין ומרתק לראות, לטעום, לחוות ולצלם: סיורים טעימים בשוק החלווה, ביקור במפעל החימר, טעימות ריחניות בשוק התבלינים הססגוני (אל תשכחו לקנות כמה, שיהיה בבית), ביקור בכנסיית הבשורה או טיול בעיר העתיקה.
לאתר רימונים המעיין נצרת לחצו כאן 

רימונים שלום ירושלים – Peaceful Wellness
מה ביקשתם בסך הכל? לנפוש בראש שקט. ואם כבר ראש שקט, אז מלון רימונים שלום ירושלים מציע כתוספת גם נוף יפהפה של עיר הקודש ואווירה המותאמת בדיוק לחופשה שלווה: משחקי ילדים, ארוחות מסוגננות, ואטרקציות שאסור לפספס כמו סיור בעיר העתיקה, ביקור בכותל המערבי, טיול טעימות בשוק מחנה יהודה ומבחר של מוזיאונים חשובים.
לאתר רימונים שלום ירושלים לחצו כאן