בשלוש השנים האחרונות, בהן מגפת הקורונה השתוללה, סגרה את השמיים ומנעה מאיתנו טיסות ליעדים נחשקים ברחבי העולם, החלה לתפוס תאוצה התיירות המקומית, שהייתה נקודת מפלט עבור המשפחות והזוגות הרומנטיים שרוצים קצת לנפוש. כחלק מתהליך זה, יותר ויותר אתרי נופש ומתחמי לינה נפתחו מצפון לדרום, כך שהישראלים יוכלו לספק לעצמם את חווית ניקוי הראש שביקשו לעצמם, מבלי לעלות על מטוס ולשבור את הכיס. 

כך, גם תחום ה"גלאמפינג" (כן, השילוב המילים Glamorous camping) חדר בפתאומיות אל חיינו, והפך לפתרון המושלם עבור אלו שרוצים היו לצאת קצת אל חיק הטבע, אך באופן נוח ומפנק. לאחרונה נפתח מתחם גלאמפינג נוסף, אך מהסוג שהביט על האחרים סביבו והבין בדיוק מה החוסרים וכיצד עליו להשתפר - ותאמינו לי, הוא הצליח לגעת בדיוק בכל הנקודות שהיו חסרות לי במקומות האחרים בהם ביקרתי עד כה. 

מתחם "נור גלאמפינג" (צילום: Miriam van Laar)

אל מול קיבוץ אורים, בחוות הבודדים "אל היען" הממוקמת בתוך שמורת הטבע נחל הבשור, הוקם מתחם "נור גלאמפינג", המאפשר לאורחים ליהנות ולהכיר את הפינות הקסומות של מישורי הנגב, להתחבר לשקט ולספוג השראה מדברית. המתחם בנוי משלושה סוגי אוהלי גלאמפינג, שסודרו בתוכו באופן כזה שיוכל לספק לכל סוג חוויה שתבקשו להיות המדויקת ביותר עבור הוויז'ן שעבר במוחם. אם מדובר על אזור האוהלים הקבוצתיים, המספק חווית טבע משפחתית, ובין אם אזור הסוויטה הפרטית שמאפשרת לכל זוג זמן איכות אמיתי ואינטימי אל מול נוף עוצר נשימה. 

נור גלאמפינג (צילום: Miriam van Laar)
נור גלאמפינג (צילום: Miriam van Laar)

אז מה יש למתחם "נור גלאמפינג" להציע?
במרכזו של המתחם המיוחד סלון מרכזי עם אווירה נעימה, אליו מחוברת מרפסת הצופה על שתי שכשוכיות מחוממות, אזור דק מפנק וערסלים, וכמובן מבנה שירותים ומקלחות משותף בהם מתנגנת ברקע מוזיקה נעימה. עוד עומד במרכז המטבח של המקום, שמאובזר בכל מה שתוכלו להעלות על דעתכם - החל ממוצרי חשמל כמו תנור, מקרר ומיקרוגל, דרך כיריים, רחבת גריל, כל כלי המטבח שגם יש לכם בבית ואפילו מבחר תבלינים רחב. מסביב למתקנים שמספק המקום הוקמו מספר אוהלים משפחתיים המכילים עד שישה נפשות כל אחד ומאובזר במזגן חזק, מיטות נוחות ומפנקות, שידות אחסון ואלמנטים עיצוביים שמתכתבים בדיוק עם האווירה המדברית. 

נור גלאמפינג (צילום: Miriam van Laar)
נור גלאמפינג (צילום: Miriam van Laar)

לצד כל אלו, במעלה שביל סלול, ממוקם מתחם ה-Honeymoon suite המפנק שמכיל את כל המתקנים שמציע המקום, אלא בפרטיות ורומנטיקה המשרתת באופן מושלם כל חופשה זוגית ומאוהבת. מתחם זה מכיל נוף מדברי מהמרפסת הפרטית, פינת מדורה ואפילו תוכלו להתקלח מתחת לכוכבים ולהשתכשך בבריכה הפרטית שלכם, המתכווננת לטמפרטורות שונות שתוכלו לשחק איתן בהתאם לעונות השנה. האוהל עצמו מכיל מיטת קווין סייז שאפשר לישון בה לנצח, אמבטיה רומנטית, מכונת אספרסו, מיני מקרר ומזגן. 

מיטת הסוויטה הפרטית במתחם ''נור גלאמפינג'' (צילום: Miriam van Laar)
מיטת הסוויטה הפרטית במתחם ''נור גלאמפינג'' (צילום: Miriam van Laar)

קצת על מחירים
- לינה במתחם אוהלי הסטנדרט - Standard Tent: *כל המחירים הינם לזוג + 2 ילדים עד גיל 16.
אמצע שבוע: ₪740
סוף שבוע: ₪820
עלות תוספת ילד ₪150, עלות תוספת מבוגר ₪180
- לנה במתחם אוהלי דלוקס - Deluxe Tent: *כל המחירים הינם לזוג + 2 ילדים עד גיל 16.
אמצע שבוע: ₪890
סוף שבוע: ₪980
עלות תוספת ילד ₪150, עלות תוספת מבוגר ₪180
- לינה במתחם הסוויטה הפרטית - Private Suite Tent: *כל המחירים הינם לזוג.
אמצע שבוע: ₪1120
סוף שבוע: ₪1280
*המקום מספק ארוחת בוקר היישר אל פתח הדלת שלכם בתוספת תשלום של 90 ₪ לאורח. 

הנוף המטורף ממתחם ''נור גלאמפינג'' (צילום: Miriam van Laar)
הנוף המטורף ממתחם ''נור גלאמפינג'' (צילום: Miriam van Laar)

על הסביבה המיוחדת
מלבד העובדה שמתחם האירוח ממוקם במרכזה של חוות יענים וחמורים, המקרבים את האורחים אפילו יותר אל הטבע, ואם נשים בצד גם את הנוף המפעים שנשקף מפסגת הגבעה, באזור של מתחם "נור גלאמפינג" תוכלו למצוא עוד אין ספור אטרקציות. במיוחד בימים אלו של השנה (חודשי פברואר-מרץ) בהם נחגג פסטיבל "דרום אדום", תוכלו להתניע את הרכב ובמרחקי נסיעה של דקות ספורות לראות עוד מהטבע המיוחד של הנגב.

טרם הגעתכם למקום, צוות הקבלה יעביר לכם בהודעת וואטסאפ פשוטה את ריכוז המקומות היפים שיש באזור, בתי הקפה שאסור לכם לפספס, פיסות הנוף הכי מיוחדות ואטרקציות שונות לילדים ולמבוגרים. ביניהם גם יערות ירוקים ונביעות מים.

בקיצור, אם אתם מגיעים כמשפחה עם ילדים, זוג שרוצה לנסוע לחופשה רומנטית או אפילו מטיילים שמעדיפים להפוך את הקאמפינג השגרתי לאחד מפנק, "נור גלאמפינג" הוא בהחלט הפתרון המושלם. הוא מספק חוויה מלאה של ניתוק מדומה מהעולם החיצון אל מול נוף עוצר נשימה, ובלי הצורך לנסוע רחוק או לעלות על מטוס.