ענבר, הצעירה בת ה-27, שעל רכבה נזרק בקבוק תבערה אתמול (שני) בירושלים, מתמודדת עם הכאבים ביום שאחרי ובעיקר מנסה לעכל את האירוע.



בראיון לגלי צה"ל מספרת ענבר על הרגעים המפחידים: "חזרנו מנופש מירושלים, אני ובעלי אורי.  פתאום שמענו בום מאוד חזק. כל האוטו התמלא באש. בעלי צעק לי "תצאי, תצאי",  ניסיתי לצאת ובסוף הצלחתי. אורי הגיע ועזר לי לכבות את החצאית שלי, שכבנו על הכביש וקראתי לעזרה. ביקשתי מאנשים שיתקשרו לאמבולנס".



ענבר מספרת שלמזלה מדובר היה בכביש ראשי: "אנשים ניסו לעזור. היו שם זוג מדהים ממוצא רוסי, גבר ואישה שדיברו איתי, הביאו לי לשתות והרגיעו אותי".


מכבים את האוטו הבוער, אתמול. צילום: מדברים תקשורת 


"לי זה היה נראה כמו נצח", מספרת ענבר על הזמן שעבר עד שהגיעו כוחות מד"א. "לא הצלחתי לעמוד בכאבים והרגשתי שאני מאבדת את ההכרה מרוב כאב. הצוות היה מדהים וטיפל בי בעדינות ובמסירות". 
 
חנה, אמא של ענבר שנמצאת לידה בבית החולים, מתנחמת בכך "שברוך השם היה יכול להיות יותר גרוע, המזל הוא שהאוטו התפוצץ אחרי שהם כבר יצאו ממנו".

חנה מספרת שהמקרה היה מבחינתה נס גדול: "היא ילדה מאוד מיוחדת, היא מאוד סובלת אבל יודעת להחזיק את הראש מעל המים. היה פה נס גדול. אנו מקווים שבעתיד יהיה אפשר לשים את המקרה מאחור ולהמשיך בחיים".