פורץ יהיר, שכנראה רצה לבטא את הבוז שלו לרשויות החוק בעיר סנדרנלד שבבריטניה, פרץ למוסך וגנב ממנו ציוד יקר בסכומי כסף גבוהים. אך כדי להראות שהוא בז למשטרה המקומית, הוא הותיר אחריו בזירת הפשע תרמיל ובו היו שמו וכתובת המגורים שלו. אחרי שנתפס, הוא הובא לבית המשפט ונגזרו עליו ארבע שנות מאסר.

מלקולם פייק, בן ה-43, פרץ למוסך במזרח הרינגטון שבמדינה וגנב ממנו ציוד בשווי אלפי שקלים. אך כאקט מתריס ומזלזל, הוא החליט בזמן המילוט, להותיר אחריו תיק גב שהכיל בתוכו שקית קטנה. בשקית היו אותיות גזורות שהרכיבו את שמו ואת כתובתו של פייק הפורץ. אחרי שהשוטרים הצליחו לחבר את התמונה המלאה, הם נסעו לכתובת ולא האמינו – כל הציוד היה מונח בשטח הפתוח בכניסה לביתו. 

הציוד הגנוב מחוץ לביתו של פייק (צילום: רשתות חברתיות)
הציוד הגנוב מחוץ לביתו של פייק (צילום: רשתות חברתיות)

סמל כריס ראפר-סמית' אמר: "מלקולם פייק הוא גנב פעיל שהוכיח, באופן עקבי, זלזול בחוק וברווחת הזולת. לרוב מזלו, עבירתו האחרונה לא הייתה מתוחכמת למדי, והיא גרמה לו להשאיר אחריו מספר פריטים אישיים שעזרו לקציני המשטרה המקומית להגיע היישר אל פתח דלתו. לאחר שנתפס, כלל הציוד הגנוב הוחזר לבעליו החוקיים. 

המשטרה בבריטניה הובילה את פייק למעצר, ולאחר מכן הוא נלקח לחקירה בה הוא הודה באשמה. מעבר לפריצה האחרונה שביצע, הפורץ הודה כי הוא אחראי גם לפריצה נוספת ולשתי גניבות רכוש, מה שהמשטרה המקומית כינתה "מסע פשע", במהלכו פייק גנב בגדים של משפחה אנגליה מקו חלוקת הבגדים של מכבסה.