רן ארז, יו"ר ארגון המורים, התריע היום (רביעי) על שביתה שתחל עם תחילת שנת הלימודים הבאה, זאת על רקע המשבר המתמשך של הארגון מול משרד האוצר. בשיחה שקיים עם אריה מליניאק וליאת רון בתוכניתם ב-103FM, המשיך לתקוף את האוצר. 

"סגנון של השכונה": רן ארז משיב מתקפה ליואב קיש
"זה לא יתואר": יו"ר ארגון המורים במתקפה על משרד האוצר

"אם אתם שואלים אותי איפה הכסף, אני יכול להגיד לכם – הוא באוצר, בקופת המדינה. הוא מיועד להיות בחלוקה לכל מיני גופים קואליציוניים ואיך אומרים – 'סבתא בישלה דייסה, לזה נתנה ולזה נתנה ולמורים העל יסודיים לא נשאר'", האשים. 

"לפי כמה חודשים נעשה הסכם קיבוצי עם הסתדרות המורים לגבי המורים העל יסודיים. עם ארגון המורים לא נעשה הסכם קיבוצי ואנחנו כבר שנה וחצי מנסים לקדם אותו במשא ומתן די תרבותי ושקט, אבל הגיע הזמן שנתחיל לפעול בצורה הרבה יותר אגרסיבית", הוסיף.

על איום ההשבתה שהציג מוקדם יותר: "עיקר התכנון שלנו הוא לשנה הבאה. אם לא יהיה הסכם קיבוצי, שנת הלימודים לא תיפתח. עם כל המשתמע מכך. אני לא מומחה לניהול קמפיינים ולכן אני עובד עם מומחים. אנשים מהשורה הראשונה שעוזרים לי בצד התקשורתי וכדומה, חלק עיתונאים לשעבר וחלק אסטרטגים לשעבר".

כמו כן, האשים את הממשלה: "השלטון הוא זה שגורם לכך שאנחנו נאלץ להיאבק, אנחנו חיים במדינה דמוקרטית ובמדינה הזאת יש זכות לעובד להיאבק על זכויותיו, במיוחד כשהוא לא מחויב בהסכם קיבוצי, במיצוי הסכם או בשקט תעשייתי, זה מה שאנחנו עושים. עובדה שבכל התקופה הזאת לא עשינו שביתה כבר יותר מחמש שנים".