"קו מנחה", הקבוצה המובילה בישראל באספקת מידע ממוחשב ושירותים בתחומי שוק ההון, פיננסים, מכירות וכספים, הודיעה כי דודי פריד, מנכ"ל מכללת מגמות, פורש מתפקידו לאחר שבע שנים שבהן ניהל את המכללה. את פריד יחליף איציק חיקי, לשעבר מנכ"ל רשת מלונות צביאלי וסמנכ"ל "בישולים", ביה"ס הגבוה לקולינריה.



פריד הצטרף למכללת מגמות, הנמצאת בבעלות "קו מנחה" (50%) וחברת CGL, של איש העסקים מאיר ברק, בשנת 2012, לאחר שליווה את ברק בפעילות שוק ההון עוד מ-2004. בתקופת כהונתו כמנכ"ל מגמות הזניק את הכנסות המכללה בעשרות אחוזים, העלה את מספר הסטודנטים דרמטית, פעל רבות להגדלת מסלולי הלמידה במכללה וגיוון את מקורות הכנסותיה לתחומי הנדל"ן, יעוץ משכנתאות, שיווק ומכירות, מסחר אלקטרוני, לימודי היי-טק ועוד.



את פריד יחליף איציק חיקי, בעל ותק של 20 שנה בהובלת ארגונים ומערכות במגוון ארגונים במשק הישראלי, ועם ניסיון עשיר ורב בתפקידי מכירות ושיווק בכירים. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל רשת בתי מלון בתל אביב ובנוסף שימש כיועץ ומאמן מנהלים בארגונים גדולים.



דודי פריד מסר: "ברצוני להודות למאיר ברק ואבי בגס, בעלי השליטה של חברות האם של מכללת מגמות, על האמון הרב שהעניקו לי בכל שנותיי במכללת מגמות. הייתה זו זכות גדולה להוביל את המכללה, ביחד עם הצוות שניהל איתי את המכללה הגענו להישגים יוצאי דופן ואין לי ספק כי המכללה תמשיך בצמיחה ותוביל את תחומי הלימוד שלה גם בשנים הבאות. אני מודה לכל העובדים, המרצים והשותפים הרבים לדרך, הצלחתי היא הצלחתם“.



שי מגל, מנכ"ל קו מנחה המשמש גם כיו"ר מגמות, הוסיף: "פריד הוביל את המכללה בשנים האחרונות להישגים רבים במגזר העסקי שידוע באופיו המורכב והתחרותי. בפעלתנותו ובחתירה בלתי נלאית, הצליח להפחית את תלות המכללה במגזר שוק ההון באמצעות גיוון היצע המקצועות הנלמדים ותוך שמירה קנאית על איכות הקורסים והמרצים". עוד ציין מגל, כי פריד ימשיך ללוות את המכללה בחודשים הקרובים ובהעברת שרביט הניהול למנכ"ל החדש.



מאיר ברק, בעל השליטה ב-CGL, מסר: "אני מודה לפריד על שנות תרומתו הרבות בתפקידי מפתח שונים אצלי ב-CGL. בזכותו, מגמות גדלה והפכה להיות המכללה המובילה בישראל בשוק ההון ובמגוון תחומים חדשים, ואין לי אלא לאחל לו הצלחה רבה גם בתפקידיו הבאים".