היום הוא יום חגיגי במיוחד. המאבק שנוהל בכל החודשים האחרונים היה בראש ובראשונה למען הילדים. דאגנו למורים שעוזרים לילדים להתפתח, לעצב אותם ולתמוך בהם. אני יודעת שהיו ימים מתוחים לרבים מההורים, אבל הגענו להישג משמעותי, בעיקר לילדים: יציבות, שגרה וביטחון. אנחנו מביטים קדימה ורואים אופק של שגרה בזכות הסכם שנחתם לטווח ארוך, לצד אופק של התקדמות בזכות תהליכי ההתחדשות למערכת החינוך. פעלנו מתוך רצון להעמיד לילדי ישראל מערכת חינוך טובה ואיכותית, כזו שמעודדת מצוינות של התלמידים והמורים גם יחד.

לאחר שהושגו הסכמות עם ארגון המורים: גם בתיכונים ישובו ללימודים
ליברמן על הסכם שכר המורים החדש: "חג גדול למערכת החינוך"

אנחנו מתחילים השנה את רפורמת הבגרויות במקצועות הרוח והחברה. הרפורמה כוללת את התאמת שיטות ההוראה, הלמידה וההערכה לעת הנוכחית. מטרתה להפוך את הקניית הידע לחוויה חיובית, שתעשיר את הידע ותקנה מיומנויות שילוו וישרתו את התלמידים לאורך כל תחנות חייהם. השקענו ברפורמה לעצמאות המנהלים ובתי הספר.

המנהלות והמנהלים הם אלו שמכירים הכי טוב את צורכי התלמידים והמורים. אנחנו סומכים עליהם ומעניקים להם את הכלים לפעול ולייצר את המענים הפדגוגיים הנכונים ביותר. כשרת חינוך פעלתי, ואני מחויבת להמשיך ולפעול לחיזוק מערכת החינוך, איכותה והכלים שהיא נותנת לתלמידות ולתלמידים.

השנה מתחילה בתקווה גדולה ואופטימיות שתהא זו שנה פוריה, מעשירה וחיובית. שנה שבה כל תלמידה ותלמיד יוכלו לממש את עצמם – בתוך מערכת החינוך ומחוצה לה – באופן הטוב ביותר.