יום המורה הבינלאומי: המורה מארה״ב שהחליטה להגיע לישראל לתכנית ״מסע מורים״ וללמד בדרך לא שגרתית. לוריין דייר בת ה-23 הקימה בהתנדבות בבית ספר גבים בבאר שבע יוזמה ללימוד אנגלית דרך סיור במקומות בעולם ובעיר בה גדלה. 

דייר גדלה בשיקגו ולאחר לימודי התיכון, פנתה ללימודי חינוך והוראה והחליטה לצאת למסע בישראל ולהצטרף לתכנית ״מסע מורים״ של ארגון מסע, מיסודן של הסוכנות היהודית וממשלת ישראל.

במסגרת התכנית, היא מלמדת אנגלית בהתנדבות בבית ספר גבים בבאר שבע, בו יזמה דרך לימודית מיוחדת וטכנולוגית ללימוד אנגלית דרך סיור באנגלית ברחבי העולם ובין היתר בשכונה ובעיר בה גדלה בארה״ב, בחדר הטכנולוגי של בית הספר.

היא יצרה את התכנים, ההקלטות הסרטונים והתמונות שמראות ומלוות "טיול" ברחובות שיקגו, כולל עצירות במקומות המפורסמים מביותר בעיר כמו מגרש ריגלי ופסל הענן. לאורך הסיור, התלמידים רואים תמונות ותוך כדי, שומעים הקלטות של לורן, באנגלית, שבהם היא מלווה את התלמידים עם הסבר על העיר.

עופר גוטמן, מנכ״ל ארגון מסע סיכם: ‎״לרגל יום המורה הבינלאומי אנו מברכים את 200 המורים והמורות מתכנית "מסע מורים", צעירות וצעירים יהודים ממדינות דוברות אנגלית כדוגמת ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, בריטניה והודו, שהגיעו לישראל בכדי להשתתף בתכנית שמטרתה להנגיש האנגלית המדוברת בקרב תלמידים ב-100 בתי ספר בפריפריה החברתית והגאוגרפית של ישראל. במשך שנת לימודים שלמה הם זוכים לחיות את ישראל כמקומיים ותורמים לחברה הישראלית בהתנדבות מלאה״.