בעקבות העומס על מוקדי החירום: קו טלפוני ייעודי למצוקות וחרדות קורונה

הקואליציה הישראלית לטראומה וער"ן מפעילים קו חם לסיוע בהתמודדות עם מצוקה נפשית על רקע הקורונה. השירות מאויש על ידי מתנדבים מיומנים בהתמודדות עם לחץ ודחק

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
נציגי מענה טלפוני
נציגי מענה טלפוני | צילום: Bigstockphoto

בישיבה שנערכה  בקואליציה הישראלית לטראומה, סוכם על הקמת שירות תמיכה טלפוני ייעודי  שמטרתו לתת מענה למצוקות וחרדת קורונה. מהמוקד שיפעל בשיתוף ער"ן והקואליציה הישראלית לטראומה , נועד לתת מענה מקצועי לסובלים מלחץ וחרדה בעקבות הדיווחים על התפשטות הקורונה, מצבי הבידוד ועוד.

טליה לבנון מנכ"לית הקואליציה הישראלית לטראומה ודוד קורן מנכ"ל ער"ן מסרו: "חוסר הוודאות ששורר בעקבות התגברות מקרי ההדבקה בקורונה והמספר הגדל  של אנשים שנמצאים בבידוד, יוצרת באופן טבעי תחושות של לחץ וחרדה בקרב חלקים רבים בציבור ביניהם גם ילדים. הקו החם  נועד לתת מענה לבעיה זו באמצעות מתנדבי ער"ן" .

תגיות:
חרדות
/
קורונה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף