הביקורת של המשאל על הבית היהודי היא צבועה, כך אמר הערב יו"ר המפלגה השר נפתלי בנט. 

בראיון לערוץ 10 התייחס בנט לסרטון היום בו נרשאלו המעומדים לפריימריז במפלגה בנוגע לעמדותיהם על נישואים חד מיניים. הנשאלים הביעו התנגדות נחרצת  ונימקו זאת השורה של טענות, החל מ"יש לשמור על קדושת המשפחה", דרך "אני לא מכיר בזה", וכלה ב"אני לא שופט אנשים שיש קבילות את ה'מכה' הזאת". האמירות האלו גרמו לפוליטיקאים מהשמאל לתקוף את המפלגה ולכנות את חבריה "הומופובים". 
"זה לא סוד שאני חובש כיפה", אמר בנט כשהוא מצביע על ראשו. "היהדות אינה מכירה בנישואים חד מיניים, בשיוק כמו שאנחנו לא מכירים באכילת בשר וחלב יחדיו ככשר. אני לא צבוע. אני מביע את עמדותי. 

הוא הוסיף: "הכלל שלנו הוא פשוט: הכרה רשמית לא, זכויות כן". תמכנו בהקלות מס לזוגות חד מיניים, הזכיר בנט.

שר הכלכלה גם קרא לראשי מפלגות השמאל להכריז כי לא ישבו בממשלה אחת עם מפלגות שלא יסכימו לתמוך בנישואים חד מיניים. "הם לא יעשו זאת משום שהם אוצים ממשלת שמאל עם החרדים. קהילת הלהט"ב צריכה לדעת שהם מנוצלים, אבל אנחנו בבית היהודי תמיד אומרים את האמת, ולא מסתירים אותה. 
בראיון נשאל בנט האם ימליץ על ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשות הממשלה, אולם הוא לא הסכים להתחייב על כך, אלא אמר כי ימליץ על מועמד מהמחנה הלאומי. "הבית היהודי צריכה להיות מפלגה מובילה משום שהיא מייצגת את הליבה של ישראל" ,אמר בנט והוסיף: "אבל אני אתן למצביעים לקבוע".