למרות שראש הממשלה בנימין נתניהו הוא זה שמינה את ציפי לבני להיות האחראית על המו"מ עם הפלסטינים, הוא תקף אותה בעמוד הפייסבוק שלו והאשים אותה כי היא מסוכנת לביטחון ישראל.



בהודעה שפירסם הערב (חמישי) נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו, כתב: "הבוקר הודיעה ציפי לבני כי הצעתה היא לנהל משא ומתן 'עם המתונים ברשות', ובכן, כיצד נראה ניהול משא ומתן על פי ציפי לבני?"



נתניהו לא היסס ומיהר לכתוב תשובה לשאלתו. בהמשך הפוסט כתב: "ב-27.10.2014 יצאה לבני כנגד החלטה שהעברנו על בנייה במזרח ירושלים ואמרה כי 'תכנית הבניה, גם אם בגושים, היא חסרת אחריות מדינית וביטחונית'. ב-15.5.2014 נפגשה לבני עם אבו-מאזן בניגוד להחלטת הקבינט שלא לנהל מו"מ עם ממשלת פת"ח-חמאס. הפגישה הזו התקיימה בניגוד להנחייתי וכבר לאחר שאבו מאזן נכנס לממשלת אחדות עם החמאס. בשנת 2005 נפגשה לבני בחשאי עם הארכי-טרוריסט מרוואן ברגותי בתאו בכלא הדרים". 



ראש הממשלה הוסיף ואמר כי "כשרת חוץ בממשלת אולמרט הסכימה לבני לויתורים בהיקף של כ-96 אחוזים משטחי יו"ש. צעד שהיה מוביל להקמת בסיס טרור איסלאמי בלב הארץ. עד היום מתגאה לבני, משום מה, בקבלת החלטה 1701 של האו"ם ש"בזכותה" נכנסו עשרות אלפי טילים ורקטות ללבנון. על חלקה ותמיכתה בתכנית ההתנתקות אין טעם להכביר במילים. ציפי לבני ניהלה משא ומתן תבוסתני וכנוע מול ארגוני טרור ונציגיהם שוב ושוב. כעת, היא ובוז'י מצהירים מראש שייכנעו לגחמות בינלאומיות עוד לפני שנבחרו".



ח"כ מיקי רוזנטל מהמחנה הציוני, הגיב לסטטוס של נתניהו: "מני נפתלי בדרכו למשרדי לה"ב 433 וביבי בפאניקה. אפילו המסרים כבר יוצאים משליטה. ככל שנתניהו יורד בסקרים, הוא עולה בשקרים".



רוזנטל הוסיף: "לבני מסוכנת לישראל? ברצינות? מי שחרר מחבלים עם דם על הידיים? מי בחר שלא להגיע להסדר על פירוז רצועת עזה? מי הרס את היחסים עם ארה"ב? אם כבר ביבי צריך להודות לציפי על שבלמה את ההתדרדרות שהוא הביא עלינו. ראש ממשלה שמאבד עשתונות מול סקרים אינו ראוי להנהיג מדינה".