לקראת הבחירות התראיין יו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג, כמו פוליטיקאים רבים אחרים באולפן מעריב. במהלך הראיון השיב הרצוג לשאלתו של בן כספית כי אינו שולל את ישיבתו של חבר הכנסת אחמד טיבי בוועדת החוץ והביטחון.

בשלב שאלות ה"כן" וה"לא" ביקש כספית מהרצוג לענות: "כן או לא, שום מילה אחרת, אחמד טיבי חבר מועצת חוץ וביטחון?". הרצוג השיב: "לא שולל".
ההתבטאות הזו הסעירה את הרשת, והיו כמובן מי שמיהרו להשתמש בציטוט כדי להזהיר מפני "המחנה הציוני". חברת הכנסת איילת שקד מהבית היהודי, צייצה בטוויטר: "גם חנין זועבי יכולה להיות חברה בועדת חוץ וביטחון של לבני-הרצוג?". לציטוט של הרצוג הוצמדו התבטאויותיו של חבר הכנסת טיבי בעבר: "השאהיד הוא שיא התפארת, אין ערך נעלה יותר", כמו גם תמונות של טיבי עם יאסר ערפאת ומועמר קדאפי.

גם יו"ר מפלגת הבית היהודי, נפתלי בנט, קרא לשתף את הסרטון וצייץ: "רק בית יהודי גדול ימנע את כניסת בוז'י לממשלה". אפילו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שיתף בעמוד הפייסבוק שלו את הסרטון, וקרא גם לגולשים לשתף אותו.

גם בקבוצת הפייסבוק "ציוצים של פוליטיקאים" לא חסכו בביקורת: "אחמד טיבי, זה ששיבח שהידים והתגאה בחברות שלו עם ערפאת והלך לבכות לבריטים להכיר במדינת פלסטין על חשבון ישראל, הוא עכשיו מועמד ריאלי של בוז'י הרצוג לתפקיד בוועדת חוץ וביטחון. זאת עובדה, לא פרשנות שלי. צפו בקטע המזעזע הזה. המחנה 'הציוני' עלק".