מחר (חמישי) יתקיים בבית העם במושב מכמורת אירוע חשיפה של תערוכת "ים וחוף" - שיתוף פעולה בין נוער מכמורת לעמותת אקואושן, שהוביל לתערוכת צילומים מרהיבה.

מחנכים לקיימות: ילדי העוטף בפרוייקט למען הסביבה
ארגוני סביבה מתריעים לממשלה: "ישראל לא מוכנה לאירוע זיהום ים כתוצאה מהמלחמה"

הפרויקט החל מיוזמה של נוער מכמורת לאירוע מכירה של צילומים, תערוכה שנועדה להעלאת מודעות בקרב הציבור לאוצרות הים וחשיבות השמירה על הסביבה הימית והחופים.

בתערוכה, שמומנה מכספי המכירה שיזמו בני הנוער ותושק מחר, יוכלו הנוכחים להתרשם מצילומים מגוונים של מינים ימיים וחופיים, צמחייה מקומית, נופים מרהיבים ועוד. בנוסף, תועבר הרצאה בנושא ים וקהילה, על העולם התת־‏ימי הקסום של שוניות האלמוגים וכוחן של קהילות בשימור הסביבה הימית והחופית בארץ ובעולם.

שמירת הים (צילום: עדן לוי)
שמירת הים (צילום: עדן לוי)


בתערוכה יישאו דברים עינת צוקרמן טל, מנהלת תחום קשרי קהילה בעמותת אקואושן, וד"ר רמי קליין, ביולוג ימי וצלם תת־ימי מהפקולטה למדעי הים במכמורת.

בשיחה עם "מעריב" אומרת צוקרמן טל כי "אנו מתרגשים מאוד לפתוח את התערוכה 'ים וחוף', ומעבר לחשיבות הסביבתית שבשמירה והגנה על הים - אנו ממשיכים בעשייה גם בימים מורכבים אלו, למען משפחות המפונים ולכלל הציבור הישראלי. לים ולמרחבים הטבעיים תפקיד חשוב בריפוי הנפש ובחוסן הבריאותי של כולנו".