מאזינה שעלתה לשידור בתוכניתו של רפי קרסו ב-103FM שיתפה: "אני בת 50, אם לשני ילדים עם צרכים מיוחדים, אחד מהם בן 19 על הרצף האוטיסטי עם רקע לאפילפסיה. כנראה שרק עכשיו הסכימו לתת לו קנאביס כי הוא מעל גיל 18. אין לי מושג למה הייתה פה עקשנות. התחלנו עם מינון הדרגתי, של 15 טיפות ביום ו-15 בלילה. סוג T1C20. איך יודעטים מתי לעלות ולהוריד? איך זה משפיע?".

"זה הכל ניסוי וטעייה, החוק בטיפול בקנאביחס הוא  להתחיל במינון קטן ולהעלות לאט לאט. זו כמות טובה לאפילפסיה. יש לו גם הפרעות התנהגות?", שאל הפרופסור. המאזינה השיבה: "כן, תחת הקנאביס לפני חודש במינון נמוך הוא קם תוך כדי שינה ועולה לקומה השנייה. הוא לא מזכיר לזכור למה עלה. יש סיבה לדברים הללו? הגעתי לרוקח והוא אמר לי שכשמתחילים להעלות מינון, זה אומר שהסוג עצמו לא תמיד מתאים לאותו פציינט".

"זה גם נכון, אך יש שני סוגים עיקריים, סאטיבה ואינדיקה. את יודעת מה הוא מקבל? הסאטיבה מעורר יותר ונותנים אותו יותר ביום, והאינדיקה בלילה. יכול להיות שצריך להעלות לו ל-C3T15. זה רק ענייןם של ניסוי וטעייה. בטיפול באפילפסיה רוצים בעיקר את ה-C, אך יכול להיות שבגלל שזה  מורכב צריך לשחק. לוקח לפעמים הרבה זמן עד שמצליחים לאזן, יש הרבה ילדים שסובלטים משילוב של אפילפסיה ואוטיזם. צריך לזרוק שקנאביס לא עוזר לכל אחד, אנשים חושבים שזה יפתור את כל הבעיות. ממש לא. אני מניח שהוא מקבל גם טיפול אנטי אפילפטי".

המאזינה הוסיפה: "כן, וגם תרופות פסיכיאטריות. מה ההשלכות של הקנאביס על הכבד? הוא פוגע בו?" קרסו השיב: "קנאביס לא אמור לפגוע בכבד, אך כל אדם שמקבל תרופות כרונית, לא משנה איזו, כדאי לבדוק כל חצי שנה ואז כל שנה, לבדוק את תפקודי הכבד. יש לו בעיה בתפקודי הכבד?" המאזינה ענתה בשלילה.

קרסו: "אין שום סיבה שתהיה לו בעיה בתפקודי הכבד מהקנאביס. השפעת השמן היא לא ל-12 שעות, זה יכול להיות בין 4 ל-8 שעות אך זה מאוד אינדיבידואלי. יכול להיות שהמינוחן היה לו גדול מדי, גם מינון גדול מדי עושה תופעות. צריך לקחת בחשבון שלקנאביס בטיפות לוקח זמן עד שהוא מתחיל להשפיע, בניגוד לעישון שמתחיל להשפיע תוך רבע שעה ונמשך כשעה שעה ורבע".