משטרת כפר סבא פתחה הערב (שבת) בבדיקת סרטון שמופץ בשעה האחרונה ברשתות החברתיות ובו תיעוד של שני צעירים, המועסקים בבית החולים מאיר בכפר סבא, אשר צילמו את עצמם כשהם מקללים יהודים ואומרים: "כוס אמא של היהודים הבני שרמוטות" ובעצם כך ביצעו עבירה פלילית של גילויי שנאה ממניע גזעני, כל זאת בתקופת מלחמה.

נציין כי מיד עם הפנייה להנהלת בית החולים מאיר, נטען על ידם כי הנושא הובא לידיעתם ומדובר בעובדי קבלן, אשר נגדם הוגשה במיידי תלונה במשטרה.

עובדים בבית החולים מחו נגד אותם עובדים וקוראים מיידית לפטרם. "מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו. מי שמרשה לעצמו לגדף יהודים בשעה כזאת מעיד עשרות מונים על השנאה שרובצת בתוכו והוא מבחינתנו כפצצת מתקתקת. רואים שמדובר באנשי משק ומטבח ובכל מקרה אסור להם להיכנס למוסד ציבורי ולהיות נגיד לאזורי חולים ומאושפזים".

מהמשטרה נמסר כי "נפתחה בדיקה בניסיון לאתר את השניים". מבית החולים מאיר בכפר סבא נמסר: "הסרטון הנ"ל הגיע לידי בית החולים כעת. מבדיקה ראשונית שערכנו מדובר בעובדי קבלן שהחלו עבודתם בבית החולים לפני יומיים בניקיון. נוכח הממצאים הפסקנו העסקתם מיידית כמו גם ברגעים אלו מגיש בית החולים תלונה במשטרה".