הכתבה נכתבה בשיתוף אסתטיקר

כיום יש מגוון רחב של טיפולים אסתטיים שיכולים לעזור לכל אחד ואחת מכם להיראות ולהרגיש הרבה יותר טוב עם עצמם. הטיפולים הללו רק הולכים ומתקדמים מידי שנה מבחינה טכנולוגית וכך גם התוצאות שלהם שהופכות לאיכותיות ובעלות מראה טבעי יותר.

משום שמדובר בתחום מאוד דינמי, מצאנו לנכון להציג בפניכם מספר טיפולי אסתטיקה נפוצים. מיד נציג בפניכם 6 מבין הטיפולים האסתטיים הפופולריים ביותר בישראל עם מבט קדימה ל-2024.

1. פיסול אף
לא מרוצים ממראה האף שלכם אך לא מעוניינים לעבור ניתוח מורכב? כעת תוכלו לעבור פיסול אף ללא ניתוח שיביא לשינוי מיידי במראה האף שלכם ובלי שום צורך בהרדמה מלאה ובתקופת החלמה.

ההליך כולל הזרקה של חומרי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית למקומות הפגומים באף, כך שהאף למעשה מפוסל מחדש על ידי הרופא הפלסטי כיד האומן. חומרי המילוי יכולים לתקן שקעים באף,

קצוות אף חדים מדי וגם לתקן את המראה של גשר אף שקוע או בעל גבנון. האפשרות לעבור טיפול פיסול אף מתאימה גם כאשר ניתוח פלסטי כשל או הביא לתוצאות שאינן מיטביות.

2. סקולפטרה להצערת עור הגוף והפנים
ככל שעוברות השנים, עור הגוף שלנו הופך להיות דק יותר והקמטים מופיעים. לא משנה מה גילכם, אם כבר התחילו להתבטא אצלכם סימני ההזדקנות, תוכלו לעבור טיפול באמצעות סקולפטרה להצערת עור הגוף והפנים.

איך זה עובד? החומר שגורם לעור לאבד מנפחו ועוביו הוא הקולגן, שייצורו קטן בכ-1% בכל שנה לאחר גיל 18. סקופלטורה הינה שיטה שכוללת הזרקה של חומר שנחשב כביו-סימולנט (חלקיקי חומצה פולי-לקטית) והוא למעשה גורם לתאים לייצר עוד קולגן שמצעיר את עור הפנים והגוף.

הטיפול מתאים הן לשמירה על מצב העור הקיים למניעת הזדקנות וכמו כן, לצרכי מיצוק העור והצערתו לבני 40 ומעלה. עוד על סקולפטרה במדריך הזה .

3. מילוי שקעי עיניים
טיפול מילוי שקעי עיניים מיועד עבור כל מי שמעוניין להיפטר מאותו מראה שגורם לו להיראות עייף כל העת ומבוגר מגילו. שקעים מתחת לעיניים נובעים עקב מספר סיבות עיקריות:

  • ספיגת כמות השומן באזור עם הגיל, כך שהעור מאבד מנפחו.
  • הקטנה משמעותית בקצב ייצור הקולגן, כך שהעור נעשה דק יותר מתחת לעיניים.
  • פיגמנטציה שנוצרת מתחת לעיניים עקב השפעות הגיל או חשיפה לשמש.
  • צניחה של שרירים מתחת לעיניים כתוצאה מתהליכי ניוון טבעיים עם הגיל.

המילוי עצמו מבוצע באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית יחד עם וויטמינים שונים ומעכבי ספיגה אל החלק השקוע מתחת לעיניים.

התהליך כולו קצר מאוד (חצי שעה לכל עין), אינו כואב והתוצאות נראות תוך כמה דקות ואף משתפרות במהלך הימים הראשונים שלאחר הטיפול.

4. מילוי שפתיים בחומצה היאלורונית וחומרי מילוי נוספים
שפתיים עבות, בשרניות ותפוחות מהוות סמל לנעורים וחושניות. אך מה לעשות שהגיל עושה את שלו, השפתיים מאבדות מנפחן, מופיעים סביבן קמטים, מה גם שאצל רובנו השפתיים גם כך תמיד היו דקיקות יחסית.

כעת ניתן לשנות את המצב בזכות טיפול מילוי שפתיים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית. את החומר מזריק הרופא סביב לקווי המתאר של השפתיים ולאחר מכן לתוך בשר השפתיים עצמו, לא לפני שהוא מורח על האזור קרם מאלחש מיוחד שהופך את כל הטיפול הזה לבלתי מורגש וללא כאבים כלל.

במקום חומצה היאלורונית ניתן להשתמש גם בשני חומרים נוספים:

  • שומן עצמי – בהליך זה נשאבת כמות שומן קטנה מהירכיים או הישבן ולאחר מכן היא מוזרקת לאזור השפתיים.
  • סיליקון – לעומת חומצה היאלורונית ושומן עצמי, הסיליקון מהווה טיפול קבוע ולכן משתמשים בו לאחר מספר מחזורים של שימוש בחומרי מילוי נספגים.

מילוי שפתיים בחומצה היאלורונית וחומרי מילוי נוספים נחשב לטיפול בטוח לחלוטין ומאפשר הענקת מראה טבעי לשפתיים, כל עוד עוברים את התהליך עם מנתח פלסטי מקצועי ובעל ניסיון. ניתן בחלוף חודש מהטיפול הראשוני להזריק עוד חומרי מילוי לשפתיים במידה ומעוניינים בשפתיים גדולות וחושניות יותר.

5. ציפוי שיניים
השיניים שלנו לא מושלמות. הן יכולות להיות עקומות, מסובבות, עם רווחים ביניהן או חלילה שבורות עקב חבלות. עם הזמן השיניים שלנו גם צוברות לא מעט כתמים והופכות להיות בעלות מראה צהוב-חום.

אם החניכיים שלכם בריאות (וגם אם לא, גם בזה אפשר לטפל) במקום טיפולים מורכבים וארוכים, תוכלו פשוט לצפות את השיניים שלכם ולזכות במראה הלבן, האסתטי והצעיר שתמיד רציתם.

הציפויים מורכבים מפיסות דקות של חומרים שונים (חרסינה, קומפוזיט, זירקוניה) שלאחר לקיחת מידות מודבקות על גבי השיניים ולמעשה יוצרות מראה חדש ומושלם.

ציפוי שיניים ישדרג את מראה השיניים והחיוך שלכם באופן מהיר ביותר, ללא צורך בגשרים או טיפולי הלבנת שיניים למיניהם. לקריאה מורחבת: מידע מקיף על ציפוי שיניים במדריך של דנטלגייד .

6. ניתוח מאמי מייקאובר
עד כה דיברנו על טיפולי אסתטיקה נפוצים שמתאימים הן לנשים והן לגברים, אך זה האחרון הוא רק לנשים שביניכן.

אנחנו מדברים על ניתוח מאמי מייקאובר שמתאים לנשים אחרי לידה ונועד לטפל בחלקים בגוף שנפגעים אסתטית בעקבות העלייה במשקל בהריון וההנקה.

הכוונה היא למעשה למספר ניתוחים שנועדו להחזיר את הגוף למבנה והמראה שהיה לו לפני הלידה. הניתוחים יכולים לכלול כמה היבטים ואזורים בגוף:

  • חזה – הרמה/הקטנה/הגדלה של החזה.
  • שאיבות שומן – מכל החלקים שבהם הצטבר שומן עיקש כמו בירכיים, מותניים, ישבן וידיים.
  • מתיחת בטן – בכדי להסיר את עודפי העור הרפויים שנוצרו בעקבות ההיריון.

חשוב לציין כי הניתוח מומלץ לכל מי שלא מתכננת לידות נוספות. אומנם ניתן לעבור את ההליך גם אם כן מתוכנן היריון נוסף, אך הדבר אינו מומלץ, מאחר והדבר יכול להשפיע על התוצאות הסופיות.

כעת כשאתם מכירים את הטרנדים החמים בתחום טיפולי האסתטיקה והפלסטיקה נכון לימים אלו ולקראת 2024, תוכלו לבצע סקר שוק ולחפש לעצמכם קליניקה איכותית שניתן לסמוך על מקצועיותה.

באתר אסתטיקר תוכלו למצוא מידע נוסף על הטיפולים הללו ומדריכי טיפול מקיפים נוספים. בהצלחה!

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.

הכתבה נכתבה בשיתוף אסתטיקר