"היא רק בת 6 ומגיע לה לחיות ולהגשים חלום, כמו כל הילדות", אומרים רותם ואיתי, הוריה של עופרי בת ה-6, שזקוקה בדחיפות לטיפול רפואי מורכב ויקר, בעקבות מחלת הסרטן ממנה היא סובלת מאז היותה כבת שנתיים וחצי. ההורים יצאו במבצע גיוס המונים, בתקווה לגייס מליון שקל, לצורך מימון הטיפולים בגרמניה.

פרסום ראשון: אלה התרופות שמצא צה"ל ולא הועברו לחטופים | איתי גל
"התפרקות מכללי מצפון ומוסר": מאסרים ממושכים בפרשת האונס באילת

"אנחנו גרים בחולון, הורים לשלוש בנות נסיכות. עופרי היא הבת השנייה שלנו, אחות לדורון ולמאי ומאז שהיא נולדה הבית שלנו התמלא באור. בגיל שנתיים וחצי גילו לעופרי שלי גידול בראש. אף אחד לא מכין אותך למילים 'לבת שלך סרטן. בטח לא כשהיא רק בת שנתיים וחצי, קטנטונת וחסרת אונים", הם מספרים.

"הרופאים אמרו לנו שהסרטן אלים ונדיר, החיים שלנו התהפכו בבת אחת. לאחר ניתוח בראש והסרת הגידול, התחלנו טיפולים כימותרפיים. בית החולים הפך להיות הבית החדש שלנו, כמעט שנה של אשפוזים וטיפולים".

בהמשך הפנייה הנרגשת, האם כותבת עוד: "לקראת סיום הטיפולים, הרגשתי אושר שהכל מאחורינו. כך חשבתי. אי אפשר לתאר כמה מאושרים היינו. הרגשתי שקיבלתי עת עופרי חזרה".

אבל מסע התלאות במלחמה מול המחלה הארורה, נמשך: "ואז, נפלו השמיים שוב. זה קרה בגיל ארבע וחצי והכל היה מסובך יותר. כימו קשה יותר, הקרנות, ניתוח מורכב יותר, טיפולים ביולוגיים. אבל הקשה מכל היה המבט של עופרי, כשהיא שאלה אותי בתמימות – 'אמא, הפעם נסלק את הסרטן מהראש לתמיד?'".

האם סיפרה עוד: "בכל פעם שהיא איבדה את השיער שלה היא הבינה. היא ילדה חכמה. היום עופרי רק ת 6 וכבר עברה פעמיים הסרת גידול ממאיר מהראש. הרופאים מעריכם שהסרטן יחזור. בפעם השלישית, הם אומרים, כבר לא יהיה כל כך מה לעשות. בעלי ואני החלטנו לחפש בעולם טיפול חדשני, בכדי שלא תהיה פעם שלישית. אנו במרדף נגד הזמן".

בהמשך היא סיפרה על התקווה החדשה: "התמלאנו בקרן אור ותקווה ומצאנו בית חולים בגרמניה, שמתמחה בסרטן שיש לה, ומציע להכין לעופרי חיסון ייעודי עבורה. חיסון שירחיק ממנה את הסרטן לתמיד. עלות הטיפול וכל ההוצאות מתכם בלמעלה ממיליון שקלים. מעולם לא ביקשנו בר, אבל כרגע אין לנו ברירה".

ההורים יצאו בפנייה מרגשת: "אנו מבקשים את עזרתכם להציל את הבת הגיבורה שלנו. הא רק בת 6 ומגיע ל לחיות ולהגשים חלום, להיות כמו כל הילדות. כל יום שעובר יכול להיות מאוחר. הזמן וחק. החיים שלנו הפכו לפצצת זמן מתקתקת. בבקשה, כל תרומה קטנה כגדולה, כל עזרה תסייע לבת הקטנה שלנו לחיות".

לתרומות - עופרי נלחמת בסרטן והזמן אוזל