תוספי התזונה כבר מזמן אינם בגדר פריבילגיה, הם מוכחים כתורמים לאיכות חיינו ולשמירה על בריאותנו, ובלא מעט מקרים הם הכרח. למרות זאת, תוספי התזונה אינם נכללים בסל הבריאות המסובסד, בעוד עלות רכישה קבועה של תוספים חיוניים, עלולה להגיע לאלפי שקלים בשנה. מסיבה זו רבים מנסים להוזיל עלויות ברכישת תוספי תזונה, ויטמינים ומינרליים חיוניים, על ידי רכישתם באופן מקוון, ברשת. עלות המוצרים בשוק האון-ליין, היא פחותה באופן ניכר.
הגישה לפיה תוספי תזונה אינם מותרות - ולפיכך לא יתכן ששמירה על בריאותנו ורפואה מונעת יהיו נחלתם של העשירים בלבד, עמדה מאז ומעולם לנגד עיני חברת Puritan’s Pride. החברה הוקמה בארה”ב עוד הרבה לפני העידן הדיגיטלי, וסיפקה תוספי תזונה איכותיים ובמחיר נמוך משמעותית לעומת רשתות הפארם. היכולת לעשות זאת, הושגה באמצעות צמצום העלויות בדרך “פשוט חתכו את כל שרשרת התיווך” מסביר אלון סלונים, מנכ"ל פיוריטנ'ס פרייד ישראל.

“החברה מכרה מקטלוגים, ישירות מהמחסנים. לא היה צורך בשינוע וכמובן לא בעלויות הנלוות של אחזקת חנות על כל המשתמע מכך או העלויות לבתי המרקחת. כשהתחיל העידן הדיגיטלי, עם האפשרות לקניות מקוונות, זה הפך קל ונגיש אף יותר. במיוחד בשנים האחרונות נוכח יוקר המחיה בישראל והמאבקים של הציבור. חברת פיוריטנ'ס, היחידה בישראל שמשווקת תוספי תזונה איכותיים ישירות מהיצרן לצרכן, ולכן היא תופסת תאוצה בקרב ציבור הצרכנים ומהווה חלק מהמאבק הכלכלי בארץ”.
טבלת השוואת מחירים
טבלת השוואת מחירים

בית אמריקאי רחב

המותג פיוריטנ'ס פרייד בבעלות יצרן הוויטמינים NBTY האמריקאי, מייצר כמה מהמותגים הגדולים והנחשבים בארה"ב והמוכרים בעולם, כגון: Nature’s bounty, Sundown Naturals, solgar ועוד. כל המוצרים עומדים בתווי התקן המחמירים בארה”ב ומשווקים ישירות לצרכנים דרך האתר ובחסכון ניכר. על פי אותם סטנדרטים ולפי אותו עקרון פועלת החברה בישראל, ומשווקת דרך האתר הישראלי את רוב תוספי התזונה והמוצרים של חברת האם האמריקאית באישור משרד הבריאות הישראלי.


לרכוש מאתר ישראלי

היתרון של רכישה ברשת וחסכון משמעותי ברור. אבל למה אם כך לא לרכוש ישירות מאתרים בחו”ל ולקבל בדואר את המוצרים? סלונים: “מעבר ליתרון שברכישה דרך האתר שכתוב בעברית וכולל מענה של שירות לקוחות, מענה על שאלות הכוונה וייעוץ בעברית. החשיבות הרבה היא באופן המשלוח. גם אם נצא מנקדת הנחה שהרכישה באתר בחו”ל מתבצעת מאתר מורשה שמחזיק מוצרים מקוריים ואיכותיים. החברה יכולה להתחייב רק לאופן האפסון של המוצר כל עוד הוא נמצא אצלה במחסנים. היא לא אחראית על אופן המשלוח.

כשמדובר בתוספי תזונה יש חשיבות גדולה לדרך בה המוצר נשמר. מדובר בחומרים אורגנים שמשתנים או מאבדים מהאפקטיביות שלהם בתנאים שונים ואף אחד לא יכול להבטיח באיזה אופן נשלחה החבילה בים, כמה זמן עמד המשלוח בשמש ובאיזה סביבה אופסן”. בחברת פיוריטנ'ס פרייד המחסנים נמצאים בארץ. המשלוח יוצא עם שליח מהמחסן לבית הלקוח. כך אפשר באמת להתחייב לא רק על המוצרים הטובים ביותר אלא גם על האחסנה והמשלוח. כל תוספי התזונה מוטסים ישירות מארה”ב לארץ בתנאי פארם ולא נשלחים כמטען באניות. “כך אפשר להבטיח מצד אחד את העלות הנמוכה של רכישה און ליין אבל עם בית ואחריות לכל אורך הדרך עד בית הלקוח”. מסכם סלונים.


איך זה נעשה?

באתר ניתן למצוא את כל הוויטמינים, המינרליים, צמחי מרפא ותוספי תזונה. כל המוצרים מסודרים על פי הרובריקות הרלבנטיות. לחיצה על כל המוצר הנבחר, מציגה את תמונתו מכל צדדיו, כולל היתרונות המיוחסים לו וכן את התווית בגדול, כך שניתן לקרוא את כל האותיות הקטנות ביותר מעל המסך. בנוסף, יש אפשרות (בתוך דף המוצר) לקרוא אודות הרכיבים והסגולות וכן להשאיר חוות דעת של המוצר או לקרוא חוות דעת של אחרים. האתר ידידותי למשתמש, מאובטח וניתן לרכוש ממנו ישירות. 
לקוחות שחוששים מהזמנה ברשת, יכולים לבצע הזמנה טלפונית (חלק גדול מלקוחות האתר הם בני הגיל השלישי שמעדיפים, לא אחת, להתייעץ עם נציג טלפוני ולבצע את הרכישה הסופית בטלפון). המשלוח הוא חינם לנקודת איסוף הקרובה לביתכם (לפי נקודות חלוקה בתחנות האיסוף המורשות, בכל רחבי הארץ), ועל כל קניה מעל 250 שקלים יגיע שליח אליכם עד הבית (ניתן לקבל כל משלוח עד לבית בתוספת דמי משלוח, למי שלא רכש מעל 250 שקלים).


חסכון של עד 80%

מאחר ובאתר מוכרים בדיוק את אותם תוספי התזונה האיכותיים, המוכרים והמורשים, ההבדל היחיד הוא באופן ההגשה ללקוח. כלומר במקום שהלקוח יגיע לרשתות הפארם, המוצר מגיע אליו ישירות ובחסכון עצום. בדיקה מדוקדקת יותר תגלה שההפרשים נעים על פי רוב בין 30%-50%, ולעיתים עשוי להגיע ל- 80%. מאחר ולרוב מדובר ברכישה חוזרת, הרי שזהו חיסכון עצום. 

להשוואת מחירים מלאה באתר: puritan.co.il

פיוריטנ'ס פרייד
פיוריטנ'ס פרייד