רישום תרופה אסורה בעת ההריון גרם לאם ללדת בשבוע ה־26, דבר שהוביל למות העובר. כך נטען בתביעת פיצויים בסך 2.5 מיליון שקל שהגישו הוריו של העובר, מאזור הדרום. הנתבעים הם הרופא שטיפל באם באופן פרטי, קופת חולים ובית חולים בדרום הארץ.
 
בתביעה, שהוגשה באמצעות עוה"ד ישר יעקובי ובוריס לביאב, נטען כי האם (38) הייתה בהריון השישי שלה ושהתה תחת מעקב רופא באופן פרטי. הרופא ביצע את כל מעקבי ההריון הקודמים. הפעם רכשה האישה ביטוח בריאות, וחלק מהמעקב בוצע במסגרת קופת חולים כללית. לדברי האם, הרופא רשם לה טיפול תרופתי להורדת לחץ דם מסוג TRITACE, תרופה האסורה לנטילה בזמן היריון.
 
עוד נטען כי בשבוע 26 הגיעה האם למיון בבית החולים בשעה 9:16 בבוקר, עקב ירידת מים וצירים. לאחר זמן מה החליטו הרופאים לבצע ניתוח קיסרי, שהחל רק בשעה 11:00, וכעבור רבע שעה חולץ העובר, שנזקק להנשמה. הפג נולד במשקל של 730 גרם ומצבו הוגדר קריטי.
 

בחוות דעת של מומחה לגינקולוגיה ומיילדות נקבע כי הרופא שטיפל באישה התרשל בכך שסיווג את ההריון כהריון בסיכון נמוך, כאשר למעשה ההריון היה בסיכון גבוה, ונתן לה תרופה שמהווה סיכון לעובר. עוד קובע המומחה ש"לא נמצא כל הסבר למתן תרופה זו בזמן ההריון".
 
בסיכום חוות הדעת נכתב: "המעקב והטיפול באישה ההרה הנדונה היו רשלניים ובניגוד לכל המקובל בארץ לטיפול באישה הרה, הן במעקב ההריון והן במהלך הלידה".