לידות, השמנה, עישון, גנטיקה ותרופות הן חלק מסיבות העיקריות להחלשות שרירי האגן. לרוב תופעות אלו כללות בריחת שתן בלתי נשלטת, גזים בלתי נשלטים, קימה באמצע הלילה לשתן בלתי נשלט, בריחת צואה ועוד. 

עד היום הדרך לטיפול בחיזוק שרירי רצפת האגן הייתה באמצעות טיפולים, תרגולים לחיזוק שרירי האגן, טיפול תרופתי ובמקרים קשים ניתוח, אך פתרונות אלו אינם אידיאלים ואינם תמיד נעימים.

מכשיר אגן בריא- המכשיר שכל אישה צריכה להכיר
אחד הטיפולים הטובים והיעילים בשנים האחרונות שאינו מצריך חדירה פולשנית הוא מכשיר "אגן בריא". מכשיר זה העובד בטכנולוגיה מתקדמת לחיזוק טונוס שרירי רצפת האגן, מעניק טיפול אינטנסיבי ולא פולשני בצורה מדויקת ביותר המלווה בטכנולוגיית ביו-פידבק המראה בכל נקודת זמן את תפקוד שרירי רצפת האגן וקצב ההתקדמות בחיזוק השרירים.
 
מכשיר זה משלב בתוכו טכניקות מכמה שיטות טיפוליות שכוללות את שיטת קיגל, שיטת פאולה, פיזיותרפיה וכן טיפול חשמלי לרצפת האגן. את התרגול ניתן לבצע בבית בשעות שנוח עם ביגוד מלא ולהגיע תוך זמן קצר לתוצאות טובות. בתוך זמן קצר ותרגול יום יומי תוכלו להרגיש את השינוי.
 
את המושב תוכלו להניח על כל משטח שברשותכן בין אם זה על כסא או ספסל ולהתיישב ישירות על המכשיר ולהתחיל באימון שלכן. החיישנים אשר ממוקמים על המושב יעניקו לכן את כל האינפורמציה שאתן זקוקות לה בעת התרגול על צג המכשיר וכך תדעו מה המצב שלכן בעת האימון עצמו.

''אגן בריא'' 4 טכנולוגיות במוצר אחד   (צילום: יח''צ)
''אגן בריא'' 4 טכנולוגיות במוצר אחד (צילום: יח''צ)

למי מתאים הטיפול במכשיר אגן בריא?
מכשיר "אגן בריא" מתאים לנשים הסובלות מתופעות וסימפטומים של שרירי רצפת אגן רפויים. טווח הגלאים לו מתאימה הטכנולוגיה רחב ומשתנה בשל סיבות שונות וגורמים משתנים. בגלאים הצעירים יותר (25 ומעלה) התופעה יכולה להיות בשל עשיית כושר ולחץ מצטבר על שרירי האגן וגנטיקה. בגלאים הבוגרים יותר (32 ומעלה) התופעה מוכרת בשל לידות, גנטיקה, השמנה, עישון  ואורח חיים המשפיע על מערכת רגישה זו. 

יתרונות מכשיר אגן בריא
מכשיר ה"אגן בריא" מציע יתרונות ייחודיים ובולטים אל מול הפתרונות הקיימים כיום:

  • חיזוק שרירי האגן תוך זמן קצר- באמצעות מכשיר אגן בריא תוכלו לחזק את שרירי ריצפת האגן בתוך תקופה קצרה באמצעות אימון פשוט ויום יומי של כמה דקות. את האימון תוכלו לעשות בעזרת הטלפון הנייד או טאבלט שלכם.
  • חסכון כספי- אין צורך לבזבז כסף על פדים, תרופות, טיפולים פיזיותרפיים ואחרים מדי חודש או אימונים שנותנים מענה חלקי ולא פותרים את הבעיה עצמה. רוכשים את המכשיר בסכום חד פעמי ומתחילים לתרגל עד למצב של חיזוק שרירי רצפת האגן.
  • חסכון בזמן- ניתן לחסוך בזמן היציאה לטיפולים והעמידה בפקקים, חיפוש אחר חניה, תשלום לחניה, ההמתנה עצמה ועוד.

חיזוק ריצפת האגן  (צילום: יח''צ)
חיזוק ריצפת האגן (צילום: יח''צ)

  • המכשיר אינו פולשני- מכשיר אגן בריא הוא מכשיר שאינו פולשני ומאפשר תרגול מיטבי כשאת לבושה בנוחות. 
  • אין מבוכה- תרגול אגן בריא מתבצע בבית, בדיסקרטיות.
  • שילוב 4 שיטות לחיזוק שרירי האגן- במכשיר משלב 4 שיטות מוכרות לחיזוק שרירי האגן: שיטת קיגל, שיטת פאולה, פיזיותרפיה ואימון חשמלי תוכלו לאמן את השרירים שלכן תוך זמן קצר וליהנות מתוצאות אלו לאורך זמן רב.
  • שימוש בשיטת ביופידבק- בזכות הביו- פידבק תוכלו לשלוט באיכות הטיפול העצמי שלכן באמצעות מכשיר ה"אגן בריא". בין אם קריאת התנועות בעת התרגול, איכות וכמות הכיווצים שלכן, איכות כוח השריר ואמדן  הכח בתרגול. תוכלו לעבור שלבים בתרגול ולראות בכל פעם את קצב ההתקדמות.
  • מחיר – מדובר על הוצאה כספית חד פעמית שחוסכת הוצאות חודשיות שמצטברות לכסף רב: פדים, טיפולים ואימונים שונים.

יתרונות אלה הופכות את אגן בריא לאחד משיטות הטיפול הטובות והמובילות ביותר לבעיית בריחת השתן ולבעיות אחרות הקשורות בשרירי אגן רפויים. אם חשוב לכן לא להמשיך לחיות עם הבעיה ולפתור את המבוכה וחוסר הנעימות הקשורה בה,  זה הזמן להתחיל לחזק את שרירי רצפת האגן שלכן עם אגן בריא וליהנות משרירי אגן חזקים ויציבים לאורך זמן.

לחצו לעוד פרטים - https://www.aganbari.co.il/aganbari-kr.asp

למידע מלא אודות המכשיר או לרכישה התקשרו עוד היום לטלפון:  1-800-55-1008

השאירי פרטים עכשיו