רופאים מומחים? כך תקדמו את הקליניקה שלכם להצלחה בכמה צעדים פשוטים

גם אם נהיה הכי מוכשרים בתחומנו, בלי חשיפה לקהל חדש אנו עלולים להישאר מאחור. מיכאל ציר, מומחה לקידום רופאים, מספק כמה עצות לאלו שרוצים לבלוט במרחב הווירטואלי

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין

אם עץ נופל ביער ואף אחד לא שומע, האם הוא משמיע קול? אם רופא, מוכשר ומחונן בתחומו, פותח קליניקה פרטית ללא נוכחות באינטרנט ושאף אחד לא מכיר, האם היא תניב לו רווחים?

רופאים רבים ניגשים לפתיחת המרפאה הפרטית שלהם בביטחון מלא שהם יצליחו, כי הם מרגישים, ובצדק, כמה הם טובים בעבודתם. אבל כמו שכל עצמאי בכל תחום לומד מהר מאוד, לנהל עסק זה הרבה יותר מהעבודה בפועל. עסק משגשג צריך מערכות משומנות של שיווק, פרסום, הנהלת חשבונות, יחסי ציבור ועוד. כל אחד מהכישורים האלו ישפיע על ההצלחה או הכישלון של הקליניקה ולכן נדרשת השקעה מספקת בכל אחד מהם.

תגיות:
רופאים
/
קידום אתרים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף