המשטרה עצרה 13 חשודים ועיכבה עשרות נוספים בגין חשד למעורבות בארגון וניהול אתר הימורים בלתי חוקיים ברשת. עשרות שוטרים מהיחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 ביחד עם יחידת יהלום מרשות המיסים, פשטו על בתיהם ובתי העסק של החשודים במטרה לבצע מעצרים וחיפושים לשם חשיפת מבצעי העבירה והעמדתם לדין. בין העצורים - עורך דין שחשוד במעורבות בניהול ההימורים.

על פי החשד ניהלו וארגנו החשודים אתר אינטרנט בארץ שעסק בהימורים "בטים" על תוצאות המשחקים בענפי הספורט השונים, במטרה להפיק רווחים כספיים באופן בלתי חוקי באמצעות סוכנים, אשר שימשו "צינור" להעברת הכספים של המהמרים למנהלי האתר, תוך שימוש בעסקי חלפנות כספים (צ'יינצ') לביצוע עבירות של הלבנת הון, עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון ועבירות מס, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

מחומרי החקירה עולה כי המהמרים איבדו סכומי כסף גבוהים, כאשר גבייתם על פי החשד נעשית בחלק מהמקרים על ידי מנהלי האתר תוך איומים והפעלת לחצים לתשלום החוב. 

מעצר של אחד החשודים מעורבות בארגון וניהול אתר הימורים בלתי חוקיים ברשת (צילום: צילום מסך דוברות המשטרה)
מעצר של אחד החשודים מעורבות בארגון וניהול אתר הימורים בלתי חוקיים ברשת (צילום: צילום מסך דוברות המשטרה)

כאמור, בתום החיפושים נתפסו סכומי כסף מזומן במטבעות שונים, מסמכים, מכונות לספירת כספים, מחשבים, טלפונים וכרטיסי סים רבים. כלל העצורים הועברו לחקירה במשרדי להב 433 וככל שיידרש לצורכי החקירה העצורים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום  בראשון לציון.