טקס פתיחה חגיגי ומרגש לפרויקט "גל של אהבה" במרכז הרפואי וולפסון בחולון התקיים בתחילת השבוע. מטרת הפרויקט, שקרוי על שמה של גל נטע ז"ל, היא לתת לכל ילד המאושפז בבית החולים "מרשם" למתנה – כאשר הילדים יוכלו לבחור את המתנות בעצמם. הפרויקט נערך ביום הולדתה של גל נטע ז"ל, שחלתה במחלת הסרטן ונפטרה לפני שלושה חודשים, בגיל 28. משפחת נטע הודיעה כי היא מזמינה את הציבור הרחב לקחת חלק במיזם ולתרום לחדר המתנות, ובכך להמשיך לפזר את הטוב.

פרופ' אילן דלאל, מנהל מחלקת הילדים במרכז הרפואי וולפסון, מספר: "כשהוריה של גל ז"ל פנו אלינו עם הרעיון להנציח אותה באמצעות תרומה ונתינה, תכונות שכה אפיינו אותה, נרתמנו מיד לרעיון. הפרויקט יעלה חיוך על פניהם של ילדים רבים שמתמודדים עם מחלות קשות ומורכבות על אף גילם הצעיר, וייתן להם כוח להתגבר, להתחזק ולצלוח את המצב הרפואי שבו הם נמצאים. אנו מודים מקרב לב למשפחת נטע על תרומתם הנדיבה, ועל כך שבחרו בוולפסון לפרויקט חשוב ומרגש זה".

"עוד בחייה גל רצתה מאוד לקיים התנדבות ומעורבות בקהילה, במיוחד בבתי החולים ובמחלקות הילדים, על מנת לשמח אותם ולתת להם מתנות", מספר ניסים נטע, אביה של גל. "היא כל הזמן אמרה שלאחר שתחלים ותוכל לעמוד על רגליה, היא תרצה ותוכל לעשות זאת. לצערנו היא לא הספיקה ונפטרה בטרם עת".

שולי, קרובת משפחה של גל, הוסיפה: "לאחר פטירתה החליטו הוריה של גל ז"ל, ניסים וענת, יחד עם משפחתה, להקים את עמותת 'גל של אהבה' שתנציח את הנתינה והאהבה של גל, שכה אפיינו אותה".

מנכ"לית עמותת הידידים אסנת מוסקוביץ': "אנחנו מודים למשפחתה של נטע על אצילות הנפש ורוחב הלב. התרגשנו עד דמעות מהסיפורים עליה, ועל ההחלטה להמשיך את דרכה ולעשות טוב לכולם בדרך מיוחדת כל כך".

ניתן לתרום כסף באפליקציית "ביט" למספר - 0526747099
או ליצור קשר: 0526747099 \ 0525460337