מינוי בכיר נוסף: מיכל ויינשל שיינמן מונתה למנהלת השיווק במרכז הרפואי וולפסון, וזאת בנוסף לתפקידה כדוברת והממונה על ההסברה של ביה"ח. ויינשל (40), נשואה ואם לשתי בנות (שתיהן נולדו בביה"ח וולפסון), מכהנת מזה 12 שנים כדוברת ביה"ח וולפסון וניהלה את תחום התקשורת ההסברה ויחסי הציבור גם במהלך תקופת מגיפת הקורונה.

ויינשל בעלת ניסיון בן שני עשורים בתחום התקשורת, הדוברות והיחסי הציבור. היא החלה את דרכה כחיילת בחטיבת דובר צה"ל והמשיכה כעיתונאית ברשתות ידיעות תקשורת ומעריב, ולאחר מכן ניהלה את יחסי הציבור של חברות גדולות במשק, ביניהן ארקיע, פלאפון, פיליפס ועוד. היא גם כיהנה בעבר כדוברת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

מנכ"לית ביה"ח וולפסון, ד"ר ענת אנגל: "מיכל מכירה את תחום התקשורת על בוריו. היא מביאה איתה ניסיון רב, מקצועיות וקשרי עבודה טובים, בתוך ביה"ח ומחוצה לו. היא הובילה את מהלך המיתוג מחדש של ביה"ח, את מערך הדוברות וההסברה של ביה"ח בתקופה האינטנסיבית של הקורונה ופועלת במרץ רב ומתוך משימתיות וחתירה למצוינות, לקידום שמו הטוב של ביה"ח. אני מאחלת לה הצלחה בתפקיד, ובטוחה שביחד עם הצוות המצוין במחלקת הדוברות, השיווק והיח"צ של ביה"ח, היא תמשיך לקדם את פועלנו הטוב ואת הצלחותינו הרבות".