טרגדיה בחיפה: תושבת חיפה בת 28 נמצאה הבוקר (חמישי) בביתה ברחוב הזית בעיר כשהיא תלויה לאחר ששמה קץ לחייה ולצידה בנה הפעוט בן השנה כשהוא ללא רוח חיים. הרקע והנסיבות בבדיקה.

המקרה הטרגי בחיפה התרחש בדירה צנועה בשכונה שרוויה בבתי שיכון נמוכי קרקע סמוך למגרש הכדורגל הישן בקרית אליעזר, שכונה שהאוכלוסייה בה ברובה היא קשת יום, יוצאי חבר העמים. גורמים במשטרה מציינים כי מדובר באזור שקט והאירוע הזה מפלח את השקט. האישה השאירה מכתב התאבדות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בעלה היה בעבודה במגדל העמק ובעת שחזר לביתו נדהם כשנחשף לטרגדיה הגדולה. ההערכה הראשונה היא כי האישה חנקה את בנם הפעוט למוות ולאחר מכן התאבדה בתלייה. צוות מד"א ניסה לבצע פעולות בפעוט ונאלץ לקבוע את מותו ואת מותה של הצעירה. כוחות משטרה גדולים בדרכם לזירה.

במכתב ההתאבדות שהשאירה האם כתבה "לוקחת את האחריות עליי, בעלי לא קשור. זו הייתה החלטה שלי לבד". גורמים מעריכים כי מדובר באירוע כתוצאה מדיכאון אחרי לידה. הוטל צא"פ על פרטי החקירה.

פראמדיק במד"א חנן זוהר סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה. ראינו את האישה ואת הפעוט כשהם מחוסרי הכרה ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".