בהנהלת פרויקט תגלית הודיעו על פתיחתה הרשמית של עונת הקיץ של המיזם עם הגעת 390 קבוצות, שבהן 15,700 משתתפים, לסיור של עשרה ימים בישראל. במהלך העונה יגיעו לישראל משתתפים מכ־26 מדינות, ובהן ארה"ב וקנדה, ארגנטינה, ברזיל, אוסטרליה, צרפת, רוסיה, אנגליה, איטליה, הונגריה, גרמניה ואוקראינה.

המשתתפים יסיירו בכל חלקי הארץ: רמת הגולן, צפת, ירושלים, מצדה, ים המלח, תל אביב ועוטף עזה. בעונת החורף האחרונה הגיעו לישראל כ־12 אלף משתתפים, ובהם – לראשונה מאז פרוץ המלחמה – קבוצות של צעירים יהודים מאוקראינה, שזכו להפוגה בדמות הסיור החינוכי. בין הקבוצות שיגיעו בקיץ הקרוב יש גם קבוצות של צעירים עם צרכים מיוחדים, וכן קבוצות שביקשו להגיע ל"שבוע הגאווה", אשר בהן בעיקר משתתפים להט"בים.

כ־3,000 צעירים נוספים צפויים להגיע ארצה לתוכניות ההתמחות של תגלית - "אונוורד" ו"תגלית אקסל". המשתתפים בתוכניות אלה יגיעו לישראל לעשרה שבועות, שבמהלכם יבצעו התמחויות בעשרות חברות מובילות במשק, ויזכו לחוויה מקצועית חינוכית, לצד חוויה ישראלית תרבותית. "אנחנו חווים ביקוש חסר תקדים בהרשמה לתגלית. נוסף לכ־16 אלף המשתתפים שצפויים להגיע לסיור הקצר, ישנה רשימת המתנה של כ־25 אלף צעירים נוספים מכל רחבי העולם", אמר מנכ"ל תגלית גידי מרק.