חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר שוחחה הבוקר (שישי) עם אריה אלדד בתוכניתו ב-103FM, והתייחסה למחאות נגד הרפורמה המשפטית והממשלה. "ברמה האישית, זאת המחאה הכי מרגשת שהייתה פה. יש לי סנטימנט למצב שבו המדינה שלנו נמצאת, ומאות האלפים, אני מניחה מעל למיליון איש, יוצאים כל שבת. השבת הזו זה הולך להיות ה־20. אני מסתובבת בכל הארץ בין ההפגנות ואני רואה מחזות מדהימים, של אהבת הארץ ולחימה על לב ליבה של המדינה שלנו בהיותה דמוקרטית וחופשית", ציינה. 

היא ביקרה את הממשלה הנוכחית: "אני חושבת שקורה פה משהו ששנים חיכיתי לראות אותו קורה. את הפירוק של התשתיות הדמוקרטיות אנחנו רואים כבר במשך שנים. ראינו את זה בהחלשה של הכנסת, של מערכת המשפט, ובעיקר בקריעה הזו של העם לחתיכות קטנות ויצירת שנאה בין חלקי העם השונים. פתאום מתרחשת כזו התעוררות, אולי ברגע האחרון שעוד אפשר להציל, ואני מרגישה שרק צריך לעשות הכול כדי שהדבר הזה ימשיך. זה הולך להיות מאבק ארוך ולא פשוט". 

אללד התייחס למחאת המילואימניקים: "זו לא הפיכה צבאית? שימוש בכוח הצבאי"?. שפיר השיבה: "כשאזרחים יוצאים לרחובות להפגין נגד דיקטטורה, זו חובתם האזרחית לעשות בין אם הם מילואים או כל דבר אחר - זו חובתו של כל אזרח ישראלי לצאת ולהגן על המדינה. במדינה שבה כל הכוח מרוכז בידיים של איש אחד, אתה לא תדע אם תקציבים מתקבלים בצורה הוגנת, אם יוצאים למלחמה מסיבה נכונה".

"לא תדע אם ביטחון המדינה מופקר ברגע שהמדיניות לא דמוקרטית, לא שקופה ולא מחוייבת לעבוד בשם האזרח וטובתו. זו סכנת נפשות. המאבק הזה בוודאי שהוא פוליטי על הצלת נפשה של המדינה", הוסיפה. 

על סוגית הציבור החרדי אמרה: "זאת המציאות. האוכלוסיה החרדית בישראל היא מהאוכלוסיות העניות יותר, מערכת החינוך שלה הוזנחה, ההנהגה של החברה החרדית הייתה שותפה לא מעט בקיפוח הזה ובתוך מערכת שמשמרת הרבה מאוד מהחברה החרדית במצב של היעדר כלים לעצמאות ולהשתלבות בעולם התעסוקה. הסיפור הזה הוא סיפור פוליטי".