אורי יצחק אילוז ז"ל, שנהרג אתמול בפיגוע הירי הקשה בגבול מצרים, הובא היום (ראשון) למנוחות. ההלוויה התקיימה בבית העלמין הצבאי בצפת, ונכחו בה מעל ל-2,000 בני אדם.

"הבטחת שאנחנו לתמיד אבל נשארתי לבד": חברתו של סמ"ר אוהד דהן ספדה בדמעות
ליה בן נון, שנהרגה בפיגוע בגבול המצרי, הובאה למנוחות בראשון לציון 

"אין מילים שיוכלו לנחם": אורי יצחק אילוז נהרג בפיגוע בגבול מצרים
אירוע חריג בדרום: שלושה לוחמים נהרגו בפיגוע בגבול מצרים

"אכל אבק בשביל כולם, היה אכפת מכולם", ספדה אחותו גל. "אף פעם לא רבנו והוא בא לבקש סליחה, חיים שלי, אני רוצה שתהיה פה. לא חשבתי שאפסיד אותך. יש פה כמות מטורפת של אנשים מה שמראה כמה אתה גיבור ואהוב, כשאתה מגיע הביתה הכול רגוע, הכול שקט", הוסיפה. 

חברו של אורי, אמר בכאב: "לא מאמין שאני סופד לך, לא מאמין שצריך לדבר עלייך בלשון עבר, לא נתפס, לא מתעכל. לא סתם קראו לך אורי, היית נקודת אור לכולנו, למשפחה, לחברים, לגדוד. אתה הכי טוב שיש. תמיד ראינו אותך עם החיוך הגדול שלך. שידרת אופטימיות מדהימה. ידענו תמיד שאתה הכתובת לכל דבר. שאתה היחיד שתמצא את הצד הטוב בכל דבר. אורי, היית איתי מההתחלה, בהכל היינו ביחד תמיד ידעתי שיש על מי לסמוך שאתה פה".

סגן מפקד חטיבת פארן בה הוא שירת, ספד לו גם כן: "העמקת בדרכך ובתפיסת הפיקוד שלך, ראית את המשימה עם ניצוץ בעיניים. ביצעת את כל המטלות במחויבות אין קץ וירידה לפרטים. ראית כל אדם ואדם וידעת שעל לבו". הוא נזכר כי כשהיה בקורס מפקדים, עזר לגשש שהיה עמו והתקשה בעברית. "היית דמות פיקודית מובילה, הבאת אנרגיות טובות, יכולת לצחוק בכל מצב".