לקראת מצעד הגאווה בהפקת המרכז הגאה של עיריית תל אביב יפו, יזמה חברת דורקס את פרויקט מגילת הגאהבה במסגרתה נוסחו העקרונות הלהטבים המרכזיים הקוראים לחופש, שיוויון וחירות הפרט. 

את עקרונות המגילה ניסחו במרכז הגאה של עיריית תל אביב יפו והיא תוצג במלואה במסיבת הגאווה המרכזית שתתקיים ביום שישי 9 ביוני בפארק גני יהושוע, יום לאחר המצעד שיעבור ברחובות העיר ביום חמישי 8 ביוני אחה"צ. 

על המגילה יוכלו באי המצעד כולם לחתום ולקחת חלק באמירה החברתית החשובה. 

בין העקרונות הכתובים במגילה: 

זכות הבחירה להיות גאים בעצמנו, נטועה בצורך האנושי היסודי להשכין שלום בתוכנו, ובכמיהה כי אחרים יקבלו, יכבדו, ויאהבו אותנו כפי שאנחנו. 

במדינה דמוקרטית וליברלית יחיה כל אדם את חייו בגאווה בזקיפות קומה בביטחון מלא ושיוויון גורף להגשמת מכלול מאוויין, צרכיו, כישוריו וחלומותיו.

ישראל היא הבית של כולם/ן וכולנו צריכים להרגיש בה בבית. 

סמנכ"לית שיווק חברת רקיט, בעלת המותג דורקס, נעמה רכטמן: "אין ספק שמצעד הגאווה הוא קודם כל אמירה חברתית חשובה. השנה בחרנו בדורקס לקדם יוזמה ייחודית וחשובה שמגדירה את עקרונות החופש, השוויון וחירות הפרט. הסלוגן שמלווה אותנו הינו My Pride, My Way והוא מדגיש את עקרונות אלו. מקווים שמגילת הגאהבה תסמן עבור החברה כולה בישראל את הערכים המובילים כל אחד ואחת בחייו וחברי קהילת הלהט"ב יחיו בכבוד, בחופש ובשיוויון".

מנהל המרכז הגאה של עיריית תל אביב יפו, רובי מגן: "שמחנו לקחת חלק ביוזמה של חברת דורקס ולשים על מסמך אחד את עקרונות הגאהבה. לצערנו במציאות היום לא כל העקרונות שכתבנו מיושמים בחברה הישראלית ולצערנו אף בעולם. אירועי הגאווה של תל אביב הם התזכורת שלנו לכולם, שלא נתפשר על זכויותינו. על הזכות לחיות במדינה בכבוד, בשיוויון ובביטחון. מזמין את כל באי המצעד לחתום על המגילה, ולחגוג את הדרך שעשינו ב25 שנים האחרונות שחלפו מאז מצעד הגאווה הראשון בעיר".