מפגינה בשנות ה-40 לחייה נפצעה באורח קשה לאחר שנפגעה מרכב חולף בכביש 531 סמוך למחלף הרצליה מזרח. צוות מד"א שהגיע למקום טיפל בה ופינה אותה לבית החולים בילינסון עם חבלה רב מערכתית כשהיא מורדמת ומונשמת. 

המחאה נגד הרפורמה המשפטית. ללא קרדיט (צילום :ללא קרדיט)

מחקירה ראשונית עולה כי הנהג, בן מיעוטים בשנות ה-20 לחייו, הבחין בה באיחור ופגע בה לאחר שירדה אל הכביש. ככל שהתמונה מתבהרת יותר, עולה חשד לפיו המפגינה העמידה את רכבת בתוך נתיב נסיעה במטרה להפגין באופן עצמאי. היא ירדה מרכבה ונהג שהגיע עם רכבו וסטה עם רכבו במטרה שלא לפגוע בהולכת הרגל, ולרוע מזלו רכבו התנגש ברכבה של המפגינה, עשה סיבוב ועם הדופן של רכבו פגע במפגינה - כך עולה מצפייה חוזרת בסרטונים ומעדויות שנגבו במקום. כרגע הנהג עדיין נמצא בחקירה ואילו מצבה של הפצועה קשה מאוד.

המפגינים נגד הרפורמה המשפטית החלו להפגין הבוקר במוקדים רבים ברחבי הארץ במסגרת יום השיבוש, אחד המוקדים הוא כביש 531 סמוך לצומת רעננה. לשם הגיעו המפגינים וחסמו את הכביש. המפגינה עצרה את רכבה בצד הדרך תחת הגשר כדי להתחיל בחסימה באופן עצמאי, ואז רכב חולף הבחין בה באיחור ופגע בה.

מהמשטרה נמסר: "בוחני התנועה של מרחב שרון עכבו כעת לחקירה נהג רכב בחשד למעורבות בתאונת דרכים בכביש 531, בה נפגעה נהגת רכב, כאשר מבדיקה ראשונית עולה כי הנהגת עמדה בכביש 531 שהיה פתוח לנסיעה ירדה מרכבה ונפגעה מרכב שחלף במקום".