בנימין פרגא, תושב מודיעין עילית בן 44, אותר הבוקר (רביעי) ללא רוח חיים לאחר שנעדר בעת שטייל עם משפחתו בנחל ייטב בבקעה שאחריה נערכו חיפושים מאז אתמול בשעות הערב. פרגא טייל יחד עם שני ילדיו והסב, כאשר בשלב מסוים הם נעלמו אחד מהשני.

"אמסלם הסיר אחריות": מנהלת רשות החברות בפנייה דרמטית לנתניהו
בנק ישראל מעלה את רמת הסיכון ומסביר: אלו הסיבות ליציבות המערכת עד כה

זמן לא רב לאחר פרסום שמו של פרגא, מיהרו לספוד לו ברשתות: "הרב'ה של אחיין שלי ממודיעין עילית, לא סתם מורה, אלא אחד גדול דגול ומיוחד במינו", כתבה רחלי ערלנגר. "אם הייתן נחשפות לגודל מעלתו והאכפתיות שלו לכל תלמיד ותלמיד, הייתן מוקסמות. ככה זה תמיד, הקב"ה יורד לגנו לקטוף שושנים, והנה, הרב פרגא ז"ל נקטף בשיא פריחתו ותיכנוניו העתידיים למען תינוקות של בית רבן, כבר לא יקרו".

מאמצי החילוץ בבקעת הירדן. באדיבות יחלצ מגילות (צילום :יחלצ מגילות)

כזכור, הקשר עם המשפחה נותק, ולאחר חיפושים רבים, נמצאו הסב ושני הילדים כשהם תשושים ומיובשים במידה קלה, אך פרגא כאמור, אותר ללא רוח חיים. הלוויתו של בנימין פרגא ז"ל, תצא היום בשעה 13:30 מבית הלוויות ׳שמגר׳ בירושלים להר המנוחות שבגבעת שאול שם יטמן.

לאחר שהסב הרגיש לא טוב במהלך הטיול, ניסו בנו ונכדיו להמשיך בדרך כדי להזעיק עזרה, משום שבנחל שבו שהו לא קיימת קליטה סלולרית. בהמשך, האב הרגיש לא טוב והילדים, בני 12 ו-13, המשיכו בלעדיו. כך למעשה בני משפחה התפזרו בחלקים שונים בנחל.