מפלגת יש עתיד הודיעה היום (שלישי) על תמיכתה בגיל חנניה בבחירות לראשות מועצת בנימינה-גבעת עדה, שיתקיימו ב-31 באוקטובר. בכך מצטרפת יש עתיד לכחול לבן, שגם היא הודיע על תמיכה במועמדותו של חנניה בשבוע שעבר.

הפתרון למשבר הדיור? זה המהלך החדש בשלוש מועצות מקומיות בדרום
האופי הליברלי ויוקר המחיה: מה חושבים המועמדים לראשות עיריית ת"א? | כתבה ראשונה בסדרה

חנניה (54), תושב בנימינה, אשר סבו וסבתו נמנים על מייסדי שכונת יעקב במושבה, מתמחה בניהול פרויקטים גדולים ומורכבים בתחום הבנייה. הוא בוגר קורס דירקטורים מטעם אוניברסיטת רייכמן ובעל ניסיון עשיר בתכנון אדריכלי, כאר מאחוריו הובלה וניהול של פרויקטים בארץ ובעולם בהיקפים של מיליוני יורו – משלב התכנון עד המסירה.

חנניה גם חבר ההנהגה הארצית של תנועת הצופים ושממש גם כראש הנהגת "דרור", החולשת על אלפי חניכים באור השרון.

במסגרת החיבור ליש עתיד, במקום השלישי ברשימה, שבראשות חנניה, ימוקם ליאור זיוון, ראש המטה של המפלגה בבנימינה-גבעת עדה, שגם ינהל את מטה יום הבחירות.

"יש עתיד גאה להציב בבחירות לרשויות המקומיות נבחרת של אנשי מחויבים ומנוסים, שבאים לעבוד למען התושבים שלהם ולפעול להגנה וקידום הערכים הדמוקרטיים בשלטון המקומי", ציין יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד – "אני שמח לראות אנשים מצוינים כמו גיל חנניה, שמחליטים לקחת אחריות ולהיכנס לעמדות מפתח ציבוריות".

"כאשר הצגתי ללפיד את תפיסת עולמי ואת החזון שלי לעתידן של בנימינה-גבעת עדה, מצאתי לא רק אוזן קשבת ותמיכה בנוגד לשיפור איכות חיים התושבים, אלא גם שפה משותפת ביחס לעקרונות הליבה שלנו כמדינה יהודית ודמוקרטית ובעיקר גיבוי מוחלט במאבק המשותף למען הערכים הליברליים", ציין עוד חנניה.

בתוך כך, בגבעתיים הוסכם בין יש עתיד למרצ על התמודדות משותפת בבחירות למועצת העירייה.

בראש הרשימה המשותפת יעמוד אלעד רוזגוביץ והמקום השני יוקצה לנציגת מרצ איילה שני. במקום השלישי, תהיה מועמדת מטעם יש עתיד ובמקום הרביעי ברשימה המאוחדת יהיה רונן הפנר-קפלן ממרצ.

במקביל, מתקיימים מגעים עם המובילים בגבעתיים של המחאה נגד החקיקה המשפטית, בניסיון ליצור חזית רחבה לקראת הבחירות.

רוזגוביץ ציין, כי שתי הרשימות קיבלו בבחירות הקודמות חמישה מנדטים והיעד יהיה לפחות לשמר את הכוח ולנסות להגדיל אותו.