פרקליטת מחוז מרכז הזמינה היום (חמישי) את בני משפחתו של רפאל אדנה ז״ל לפגישה ביום ראשון הקרוב, וזאת בעקבות התחושות המלוות את המשפחה, כפי שהשתקפו במפגשים קודמים ובתקשורת.

"למה במקרים של אתיופים לא עובדת המצלמה?": אביו של רפאל אדנה ז"ל דורש תשובות
"המשפחה מרגישה מופקרת": נמשכת הביקורת על חקירת מותו של רפאל אדנה

פרקליטת המחוז תיפגש עם בני המשפחה על מנת להציג להם תמונת מצב עדכנית ולאפשר להם להציג את עמדתם ולשטוח את טענותיהם. במהלך הפגישה תאפשר הפרקליטות למשפחה, לפנים משורת הדין, לצפות בתיעודים מיום התאונה. מדובר בפגישה המהווה חלק משמירת הקשר עם המשפחה.

הפגנת "צדק לרפאל" בתל אביב (צילום :אבשלום ששוני)

כזכור, זיו אדנה, אביו של רפאל, תקף בחריפות את התנהלות הפרקליטות בפרשת מותו של בנו בתאונת הפגע וברח בנתניה: "מרגיש שיש גזענות כלפי הילד שלי בגלל שהוא בצבע הלא נכון". "יש מצלמות, תביאו לנו את המצלמות, למה אנחנו מסבכים את העניין?. בגלל שלא קוראים לו רפאל רובינשטיין? יש הכול. יש מצלמות בכל נתניה, יש מצלמות 360 איפה שהייתה התאונה. יש להם מצלמות בכל מקום, למה תמיד במקרים של אתיופים לא עובדת מצלמה באותו הזמן? יש בלוק צמוד ליד, הלכנו בדקנו, יש להם גם מצלמות, הם אמרו שהמשטרה הייתה כבר".

על תפקוד המשטרה אמר: "פגשנו אותם לראשונה שבוע אחרי הסיפור. מז"פ באו לקחת טביעות אצבע, רצו לעשות זיהוי. המשטרה באה בהתחלה בכותרת מפוצצת, 'תפסנו את שני האנשים שהיו ברכב'. אנחנו בבית חולים נלחמים על הילד, אמרתי להם 'אף אחד לא פונה אלינו, קורה פה משהו'".