קארין הולצר מלונג איילנד ניו-יורק היא אמנית, ציירת ואדריכלית במקצועה, אשר השתתפה בתחרות אמנים לאומית בארצות הברית. היא ציירה את התמונה שהיא הכי אוהבת, המנורה שנמצאת בכותל. לפני חנוכה, הודיעו לה שהתמונה שלה זכתה לגמר בין 5000 אמנים.

לידיעת הנוסעים: תקלות בתנועת הרכבת הקלה בגוש דן
צילומים מרהיבים: כך תועדו לאחרונה מספר שפריריות בצפון הארץ
 
הולצר היא היהודייה היחידה שציורה שזכה בגרנד פרייס בבילבורד שלט, חוצות דיגיטלי ענק לאורך 13 מטר בטיים סקוור וחוזה לשנה עם הקסלר שמייצג את האומנות שלה בכל דרום מזרח אמריקה.

באותו ערב, מיד לאחר התחרות, הולצר חזרה לניו יורק עם משפחתה להדליק נר ראשון של חנוכה שבידה  הציור של החנוכייה שבכותל המערבי בדיוק כמו שהדליקו בכותל ממש באותם הרגעים. אירוע זה היה מאוד מרגש ובזמן אירוע הסילבסטר רבבות ראו את ציור החנוכייה ברקע הכותל בטיים סקוור לב מנהטן, ומדובר בקידוש ה׳ מטורף ועוצמה לעם היהודי.

קארין רואיינה במספר תחנות רדיו בישראל כבר וכתבות נוספות בכמה עיתונים, ואתרים יהודיים בישראל וברחבי אמריקה. הצעות רבות משאר חלקי העולם הוצעו לה וכיום היא מיוצגת בחלק נרחב באירופה כגון: גרמניה, ספרד, איטליה, אנגליה, צרפת, בלגיה, ושוויץ. בימים אלו תמונת המנורה מוצגת במשכן אומנויות האופרה, תל-אביב.

בהיותה ציירת בין לאומית עם אוריינטציה יהודית בעיקרה, קארין סוללת את דרכה כאמן שעל נס דגלה היא חורטת קירוב לבבות והפצת אור גדול בעולם ממש כאור יצירת המנורה שלה.