משה רדמן אבוטבול, ממובילי 'כוח קפלן', הגיב הבוקר (ראשון) בתכנית 'שבע-תשע' בהגשתם של ינון מגל וחיים לוינסון ב-103FM לדברי ח"כ אליהו רביבו, שטען כי אנשי מחאה אמרו לו שהם מייחלים למרי אזרחי, ולאמירתה של עמיתתו למאבק שקמה ברסלר שעוררה סערה ציבורית, עם ההשוואה של מובילי הרפורמה המתוכננת במערכת המשפט לנאצים.

באשר לסערת ברסלר, אמר: "שקמה השכילה כמו מנהיגה אמיתית להתנצל על האמירה האומללה הזו. זו אמירה אומללה ואי אפשר להצדיק אותה. אני מכיר אותה ואני חושב שהיא לא באמת חושבת את זה. לקחת מתוך שבעה מיליון המפגינים איזו אמירה ואיזה שלט זו דמגוגיה. תשעים ותשעה אחוזים מאנשי המחאה לא חושבים ככה ולא עושים את זה. שיקמה דיברה על כך שצ'מברלין היה תמים שחשב שהוא מביא טוב לבריטניה, ובסוף חרץ את גורלה. זה לא אומרת שאם צד אחד צ'מברלין, הצד השני הוא היטלר".

בכל הנוגע לדבריו של ח"כ אליהו רביבו, שטען כי אנשי המחאה מייחלים למרי אזרחי, הכחיש: "נשמע לי כמו שקר גס, בשיחות שראשי המחאה עושים עם הפוליטיקאים הדבר הזה לא נאמר מעולם. אני מזמין את חבר הכנסת רביבו להוכיח שמישהו מחברי המחאה אמר לו שהוא בונה על משבר חוקתי כדי ליצור מרי אזרחי. אליהו רביבו בהחלט הציע כל מיני מתווים, אבל אמירה כזאתי, אני בספק רב שקרתה. אני מאתגר אותו לחשוף את הדברים". 

לשאלה מה יענה לצרכיהם של אנשי המחאה, השיב: "אני חושב שהניסיון של הפוליטיקאים להגיע לפשרות הוא לגיטימי, אבל הציבור יפסיק למחות כשאנחנו נבין שהסכנה על הדמוקרטיה הישראלית הוסרה. זה לא נגמר בשני חוקים. הפשרה הזו לא רלוונטית כי אני לא מסתכל על שני חוקים בתוך מכלול של הפרות. אנחנו נעצור כשכל החוקים האלה ירדו מהפרק. כל החוקים שהולכים לשנות את האופי של מדינת ישראל. יש חוקים שהם בתוך המרחב הלגיטימי. יש 225 חוקים, אבל גם בתוכם יש כאלה שהם סתם הפיכה של ישראל למדינה שפחות כיף לחיות בה ופחות נכון לחיות בה, ויש חוקים שהם שינוי מוחלט של חוקי המשחק. בתוך כל החוקים האלה יש 20 חוקים שיכולים לגרום לאסון. לדוגמא הרפורמה של קרעי, הוא רוצה להפוך את המועצה למועצה שהיא פוליטית לגמרי. הוא מוציא את הרגולציה בקבלת הרישיונות, לא בתכנים". 

לטענתו של מגל כי לא תהיה רגולציה בתכנים, הגיב: "תהיה רגולציה בתכני מקור וכאלה, לא בחדשות, הבעיה פה היא בחדשות. אתה לא יודע על מה אתה מדבר. האחרון בעולם שאתה יכול להגיד עליו שהוא לא יודע על מה הוא מדבר". 

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103FM