עמותת Make-A-Wish הוקמה לפני 27 שנה במטרה להגשים לכל ילד\ה המתמודדים עם מחלה מסכנת חיים בגילאי 3-18 את המשאלה הכי גדולה בחייהם בתקופה הכה מורכבת שהם עוברים.

מאז הקמת העמותה הגשימה יותר מ5300 משאלות משנות חיים. כיום בעמותה ישנם 120 ילדים ממתינים להתגשמות משאלת ליבם. שממוצע עלות משאלה הינה 6000 שקלים.

העמותה מטפלת בכל שנה במעל 300 ילדים חולים מכל בתי החולים ומכל המגזרים במחלקות השונות ומגשימה משאלות בכל רחבי הארץ.בחג הקרוב יש לכם אפשרות לעזור לנו בעוד צעד בדרך להשלמת 120 משאלות משנות חיים לילדים החולים .

דוגמאות למשאלות שממתינות עכשיו להגשמה:

יוסף בן ה17 ממזרח ירושלים ממתין למחשב גיימינג כדי לעזור לו להעביר את הזמן ולשחק עם חבריו שלא יכול לפגוש אותם בשל מצבו הבריאותי.

קרן בת ה4 מטבריה מחכה לבית עץ שיוכל להוסיף לה אטרקציה בין טיפול לטיפול כאשר היא נמצאת בביתה.

אורן בן ה8 מקרית אתא מחכה לקבל חדר חדש משום שמיטתו שבורה והוא מאוד תשוש מהטיפולים והיה רוצה סוף סוף לקבל מיטה חדשה ונוחה שיוכל לאגור כוחות ולנוח אחרי האשפוזים הארוכים שהוא עובר.

שיינה בת ה16 מרחובות חולמת לקבל יום פינוק בספא ושופינג לכבוד סיום הטיפולים .

אלה הן רק חלק מהדוגמאות של הילדים הממתינים למשאלות ליבם ורק בזכותכם נצליח להגשים להם את החלום הכי גדול.

ביום חמישי האחרון הגשימה העמותה את משאלת ליבו הכי גדולה של עילי בן 16 והפגישה אותו עם שחקני נבחרת ישראל. במסגרת ההגשמה עילי זכה לקבל שיחה אישית עם השחקן האהוב עליו מנור סלומון ואפילו לקבל העתק של החולצה שלו עם חתימה אישית. עוד חלום שהיה לעילי היה לבעוט לשער לשוער המצליח דניאל פרץ שלאחרונה חתם בקבוצה הגרמנית באיירן מינכן. דניאל פרץ הינו שגריר העמותה ומגשים משאלות רבות לילדים החולים. עילי זכה להזדמנות לבעוט לשער מול דניאל ובסוף הבעיטות דניאל אף העניק לעילי את כפפת השוער הימנית שלו. עילי נשאר להסתכל על אימון הקבוצה לקראת יציאתם למשחק מול רומניה.

דניס בר אהרון:״בתור מייסדת ומנכלית Make -A-Wish בישראל לראות את השמחה והאור אצל ילדי המשאלה ומשפחותיהם בהגשמת המשאלה נותן לי כוח להמשיך ולהילחם עבור כל משאלה לילדים החולים במחלות מסכנות חיים.״

שירי גינדי (חברת דירקטוריון): "בכל מה שקשור לילדי Make-A-Wish  השמיים הם הגבול. יש מחקרים שמראים שהתקווה והציפייה של ילד שיודע שהולכים להגשים לו את המשאלה עושים לו טוב גם בתהליך ההגשמה" 

לתרומה להגשמת משאלה עכשיו לחצו כאן: השנה כולנו יכולים להגשים משאלות (israelgives.org)