במשך למעלה מ-40 שעות נותרו מספר לא מבוטל של משפחות באזור המרכז, השרון וגוש דן מנותקות מחשמל, בשל קריסת שקעים עקב הגשם שירד ברביעי האחרון במקומות שונים ברחבי הארץ. ערב ראש השנה נותרו לא מעט משפחות ללא חשמל וללא יכולת להיערך לחג ועקב מחסור בעובדים נשלחו צוותים לטיפול במספר רב של אירועים והם עמדו בפני קריסה.

"אני מחייג לחברת החשמל וכל פעם שומע תשובה אחרת.  מרביעי בשבע בבקר אנחנו בלי חשמל, ארבע דירות בבניין בשכונת קריית מטלון בפתח תקווה ועובדי חברה  שהגיעו לכאן לא הצליחו לתקן את התקלה. מהמוקד נמסר לי שהם יחזרו בתוך ארבע שעות אבל כלום ושום דבר, פשוט ביזיון. ירדו כמה טיפול והמערכות קורסות זה רציני? אין לנו אפשרות להיערך לחג, השלכנו את האוכל מהמקרר כי הוא הסריח וזה פשוט סיוט. כל פעם אומרים לנו זמן אחר וגם זה אחרי המתנה" אומר ג.מ תושב שכונת מטלון.

מבירור מול חברת החשמל עולה כי צוותים יצאו לטפל במספר רב של תקלות ופשוטו כמשמעו לא עמדו בעומס. "עם כל הכבוד וליבי עם העובדים אותנו כלקוחות זה לא אמור לעניין. מה יקרה שיתחילו הגשמים באמת אם זה המצב היום? אין מספיק עובדים או שחוסכים בתשתיות אנחנו לא אמורים להיות הקורבנות" אומר תושבת אזור רמתיים. 

מחברת חשמל נמסר כי "יש תקלה מורכבת במיוחד במערכת החשמל ברחוב גוש חלב בפ"ת ועובדי חברת החשמל נמצאים שעות רבות בשטח, סביב השעון, על מנת לתקנה.  מדובר במספר תקלות שהתרחשו במקביל, רובן תוקנו וכעת עושים מאמץ על מנת להשלים את המלאכה .חברת החשמל מתנצלת בפני התושבים על הפסקת החשמל כל שכן כשמדובר בערב חג. כאמור, הצוותים עושים כל שניתן על מנת להחזיר את אספקת החשמל כבשגרה".