ליה בן נון ז"ל, לוחמת חי"ר מגדוד ברדלס, נהרגה בחודש יוני האחרון עם שני לוחמים נוספים בעת שאבטחו עמדה צבאית בסמוך לגבול עם מצרים. כל מי שהכיר את ליה ידע שסימן ההיכר שלה היה משקפי שמש. היה לה אוסף גדול של משקפיים שתמיד התקשטה בהם. 

המשפחה של ליה, שמבקשת להנציח אותה במגוון דרכים, פנתה למותג קאטליה מבית אופטיקנה בבקשה לעזור להם להנציח את ליה ולנסות לייצר משקפיים שיתאימו לאישיות השמחה שלה. באופטיקנה נענו מיד לבקשת המשפחה וייצרו למותג קאטליה דגם שנושא את שמה - LIA BEN NUN. 

הדגם שנוצר מתאים לפניה היפות והוא שולב בקולקציית הסתיו־חורף החדשה. דגם LIA הוא בעל מסגרת משושה. שש הצלעות יוצרות הקשר חזק לספרה שש, ספרה המייצגת הרמוניה, איזון, כנות, אהבה ואמת.

"כמו בשיר קרן שמש - כל מקום שאליו הייתה נכנסת היה מואר ברגע. הדגם מדהים והיא הייתה עפה על זה ברמות", אמרה אמה, מיכל בן נון: אני מקווה שבעזרת קאטליה והמשקפיים שייצרו על שמה של ליה נוכל להנציח אותה, אם זה בספר תורה שנעשה לה או באנדרטה שתיקרא 'בשביל ליה'". 

אחותה, אופיר בן נון אומרת: "אחותי שרופה על משקפי שמש, זה אייקוני אצלה, לכל מקום שהיא הייתה הולכת, קיץ, חורף, היא תמיד עם משקפי שמש שלא יורדות ממנה. אני בטוחה שהיא רואה את מה שהולך פה והיא באורות".  

לדברי אביה, דודו בן נון: "כשהיא הייתה באה אליי עם מדים, נעליים אדומות, ונשק - זה אחד הדברים שאני הכי מתגעגע אליהם. היא הייתה ילדה טובה של אבא. הכי טובה שאבא יכול לבקש והיא ממש אהבה משקפי שמש". אופטיקנה תתרום חלק מההכנסות מהמכירות של דגם LIA למיזם הנצחה לזכרה.