"כל חיי תמיד שאפתי למצוינות, והצטיינתי בספורט. לא עלה בדעתי שיקרה דבר שיהפוך את היוצרות במידה בלתי נתפסת ויעצב את חיי מחדש. אני שואף לעשות את הבלתי אפשרי, לחזור לעסוק בספורט, אבל אני רוצה גם להיות מסוגל לעשות את הדבר הכי טריוויאלי כמו לגרד באף", אומר ניקיטה אורלוב, בן 25, שהיה ספורטאי קיקבוקסינג פעיל עד תאונת הדרכים ששינתה את חייו לפני כשנתיים והותירה אותו משותק בארבע גפיו.

רכב פגע באופניו בשעה שחצה איתם את הכביש במעבר חציה בבאר שבע, הוא איבד את הכרתו והיה מורדם במשך שבוע ומונשם שלושה חודשים. כשהתעורר גילה ניקיטה שהוא משותק והוא מודה כי אחרי שהבין מרופאיו שאין תקווה לפציעה הקשה שלו, שקע בדיכאון ובמחשבות על ויתור. "למרבה המזל בת זוגי קרינה לא נתנה לי לוותר וחקרה לעומק את הנושא, כדי לגלות פיתוחים פורצי דרך וטיפולים רפואיים חדשניים", הוא מספר.

לאחר מחקר ובירורים מקיפים הם גילו כי ניתוח מהפכני חדש, שבו מושתלות אלקטרודות בעמוד השדרה, מעורר תנועה מחדש בגפיים. עם אמונה חדשה בחיים ורצון בלתי מתפשר לחזור להיות עצמאי יצא אורלב למסע של חייו בבית חולים בתאילנד ונגד כל תחזיות הרופאים החלה לחזור אליו היכולת להזיז את ידיו ורגליו, אבל הנס של ניקיטה רחוק מסיום. הוא עדיין זקוק לטיפולי שיקום אינטנסיביים וטיפולים חדשניים בתאי הגזע העוזרים לשקם את חוט השדרה, אך טיפולים אלו לא קיימים בישראל ולאורלוב אין כל סיוע במימון העלויות הגבוהות שמסתכמות במאות אלפי שקלים.

"כל הטיפולים מתקיימים בתאילנד וימשכו שנתיים והם כוללים ימי טיפול פיזיותרפיים עם צוות מיוחד בעלות של כ־3,000 דולרים בשבוע, וכן טיפול בתאי הגזע המסתכמים בכ־90 אלף דולר בשנה. וזה בנוסף לעלויות השהות בארץ זרה למשך שנתיים", אומר הצעיר הלוחם שרק הרבה כסף מפריד בינו לבין השיקום שבמקרה שלו הוכח כאפשרי.

לכן החליט אורלוב לצאת בקמפיין גיוס תרומות שמתקיים בין 19 ל־27 בספטמבר ברשת החברתית Peach לתרומות ולהתנדבויות, במטרה לגייס את מרב התקציב הדרוש לו כדי להגשים את חלומו ללכת מחדש ולשם כך הוא מבקש את עזרת ההמונים בתרומות ומדגיש: "כל תרומה עוזרת!". 

הכתובת לגיוס החשוב עבור הסיפור הלא יאמן ומעורר ההשראה