קימחי קובי, אביו של אופק קימחי שנעדר ממסיבת הטבע בקיבוץ רעים סיפר היום (ראשון) בשיחה עם 'מעריב' על השתלשלות האירועים הקשה, מהרגע בו אבד הקשר עם בנו. 

"שמעו יריות והשיחה התנתקה": מחבלים פתחו באש על מבלים במסיבת טבע בדרום

"אתמול ב-6 וחצי בבוקר כשהתחילו האזעקות, התקשרנו אליו והוא אמר לי אבא, יש אזעקות, אנחנו מתפנים בורחים, וזהו, אחרי כמה דקות התקשרתי שוב והוא אמר שיורים עליהם ומאז לא שמענו מהם, הוא שהה שם עם חברה שלו ועוד ידידה באוטו, מאז לא שמענו, אנחנו נמצאים בסיוט". 

עוד הוסיף בכאב: "בבוקר נסעתי, אחרי שלא שמעתי מהם יותר, והגעתי לתחנת המשטרה בבת ים. סיפרתי את הסיפור, בקושי עזרו לי, אין מה לעשות כרגע-זו התשובה בתחנה, יש שם כאוס, מלחמה, אנחנו לא מקבלים עדכונים ולא כלום, חשבנו - מה אנחנו הולכים לעשות? ואז שמעתי שמעבירים פצועים מהמסיבה לביה"ח סורוקה בערב. נסענו לשם, דיברתי עם פצועים, הסתכלתי על האמבולנסים, אתה מחכה שהילד שלך יגיע, פצוע או לא, העיקר שיגיע, אחרי שהוא לא נמצא ברשימות של כל בתי החולים אמרו לנו להגיע לתת דגימת דנ"א, וזהו, תיחקרו אותנו, היום כבר חזרנו הבייתה, לא יכולנו יותר".

לסיום, אמר: "עשו לנו אסיפה קטנה עם פיקוד העורף, אמרו לנו שלוקחים המון הצלבות, וזה יכול לקחת עוד כמה ימים. אנחנו נמצאים בסיוט. כל הזמן מפיצים כל מיני דברים, אנחנו ניזונים משמועות, אתמול הפיצו בקבוצת ווטסאפ מידע, מתקשרים אלינו אנשים ואומרים לי שהילד שלי נמצא חי, במושב פטיש, כל הרשימות ווטסאפ האלו הורגות את המשפחות, אל תעשו את זה, אנחנו מתפללים לטוב".