"חרבות ברזל": טליה פרל ובן זוגה, אורי חי שחר, היו אמורים להינשא השבוע בירושלים, אך המלחמה שפרצה הרסה להם את התכניות. למרות זאת, הם נישאו, כששניהם על מדים. טליה שוחח הבוקר (חמישי) עם יוסי מזרחי ברדיו צפון 104.5FM וסיפרה: "בהתחלה חשבתי שזה יהיה רגע ולא נצטרך לבטל את החתונה".

"הקפיצו אותי כבר ביום הראשון, בשבת. זה היה מלא בסטרס בהתחלה ועכשיו כבר יותר מתרגלים לסיטוציה, לתקופה ארוכה. כשאמרו אז חשבתי שזה יהיה קצר, אמרתי טוב, אני לא אבטל, עוד מעט נחזור הביתה והכל יהיה בסדר, אבל אז כשראיתי שזה לא הכיוון אמרתי 'טוב נעשה את זה כאן", שיתפה.

"היינו אמורים להתחתן בתות סיני, אולם בירושלים. תכנון של חתונה רגילה ויצאה חתונה מיוחדת בסוף. אני לא רואה סיבה לבטל, כל עוד אפשרי חבל לדחות דבר כזה. זה שימח אותנו מאוד ושימח גם את כל מי שהיו איתנו פה. כל עוד אפשר אין סיבה שלא", הוסיפה.

בשטחי הכינוס, כששניהם לבושים במדי צה"ל, (עם הינומה לראשה של טליה) נישאו השניים בנוכחות חיילים אחרים ובנוכחות מצומצמת מאוד של בני משפחה שהותר להם להגיע לשטחי הכינוס. על כך אמרה טליה: "חתונה סוריאליסטית לגמרי! בין מיכלית של נפט לנגמ"ש שמו לנו חופה, וכולם פה בתוך הבסיס, הזוי לגמרי. אבל יצא מיוחד ויצא יפה, אנשים פה קישטו והביאו פרחים וגרמו לזה להיראות חצי כמו גן אירועים".

"זאת הייתה החופה, דחינו את המסיבה, אנחנו רוצים לעשות עוד אירוע עם החברים ועם המשפחה כשיתאפשר. ההורים הגיעו וקצת חברות אבל בכל זאת זה בסיס צבאי אז לא הרגשתי לנכון להביא יותר מדי אנשים למקום כזה, מבחינה בטחונית אבל המשפחה הקרובה הגיעה. אני חושבת שזה היה חכם, לא הייתי רוצה לדחות את זה. וגם יש בזה משהו עקרוני - ששום דבר לא יעצור אותי. יש לי בן זוג, אני אוהבת אותו וגם אם יש מלחמה אנחנו לא נפסיק להראות את האהבה שלנו ולא נפסיק להקים בתים בישראל".