מאות אנשים ליוו היום (ראשון) את תמר טורפיאשוילי בת ה-9 למנוחות בבית העלמין באשדוד. תמר ז"ל איבדה את הכרתה לאחר שחטפה דום לב בזמן אזעקת צבע אדום, ולאחר יותר משבוע, בו נלחמו הרופאים על חייה, בבית החולים אסותא באשדוד נאלצו לקבוע את מותה. לפי בני משפחתה, לא היו לה בעיות רפואיות קודמות.

לאחר שלקתה בדום לב בזמן אזעקה: נקבע מותה של תמר בת ה-9 מאשדוד

אביה, אבי טורפיאשוילי ספדה לה: "תמר, מאיפה מתחילים? מלאך בדמות ילדה חיננית, יפה מבחוץ ולא פחות מבפנים. אוהבת לאהוב ולהיות נאהבת, מלאת שמחת חיים, פשוט ילדה של אהבה. לא הפסקנו להתפלל לנס. יחד עם כל המדינה ויהודי התפוצות, תמר שלנו נגעה באינספור לבבות".

הוא המשיך: "תמר, חוץ מהיותה ילדה של אהבה, שדאגה תמיד לכבד, לפרגן, לחבק את האחר ושאפה לעזור לזולת - חלמה להיות מפורסמת ומשפיענית. אז תמר, גם על המטרות האלה את יכולה לסמן וי ענק. אין גוף תקשורת או מדיה שלא ידבר, כתב או פרסם תמונות שלך וסיפר את אשר אירע לאותה ילדה שרצה לממ"ד ולא הצליחה להתמודד עם רגעי הפחד והחרדה אשר גרמו לליבה הקטן לאבד שליטה וכתוצאה מכך להתמוטט".

איציק, אח של תמר ספד לה: "היי תמר, רק רציתי להיפרד ממך לפני שאת הולכת. אני אוהב אותך כל כך ומתגעגע אלייך כל כך. זוכרת מה שאמרנו? אנחנו ביחד תמיד. באש ובמים".