הפתעה מרגשת במיוחד חיכתה בימים האחרונים לאלפי גימלאים ברחבי הארץ, אשר זכו לביקור ביתי בימי המלחמה והמציאות הלא אנושית איתה כולנו נאלצים להתמודד בחודש האחרון מאז הטבח הנורא ב 7 באוקטובר. 

יותר מ - 3,000 גימלאים וגימלאיות זכו לביקור עד הבית ולשי מתוק ומרגש במיוחד. המהלך המרגש התקיים בהובלתם של הילה קניסטר בר דוד מנכ״לית ״המעוף שלך גמלאי״ וגיל בר טל יו״ר הסתדרות המעו״ף. השניים, יחד עם צוותי המשרד, סיירו ברחבי דרום הארץ ובישובי העוטף ואף קיימו פגישות עם ראשי הערים והמועצות באזור.

צוותי ״המעוף שלך לגמלאי״ הגיעו אל בתי הגמלאים עם המארז המתוק שכלל בין היתר גם נרות חנוכה, שיפיצו קצת אור בתוך המציאות חשוכה שנכפתה עלינו. במהלך המפגשים ישבו הצוותים עם הגמלאים, שמעו את קולם, חיבקו ושוחחו עימם על שגרת יומם במהלך המלחמה ובעיקר על אחדות העם שמתגלה בעוצמתו ברגעים אלה. 

אחד הביקורים המרגשים היה בבית הגמלאים בעיר אשדוד. שם, בפגישה עם ד״ר יחיאל לסרי ראש העיר ועם מנכ״ל העירייה אילן בן עדי, הוסבר לצוותי ״המעוף שלך לגמלאי״ על מצב ניהול שגרת מלחמה בקרב האוכלוסיה הבוגרת ועל שיתוף הפעולה של התושבים במהלך ימי המלחמה. 

עוד הוסיפו קניסטר בר-דוד ובר טל: ״אנחנו נמצאים בימים מהקשים ביותר שידענו כחברה וכמדינה. חשוב לנו שתדעו שגם בימי מלחמה אנחנו כאן עבורכם. הגענו עד אליכם על מנת לחבק, לשמוע ולהעניק גם משהו קטן. בקרוב נדליק את נרות החנוכה ונגרש את החושך״.