כחלק מיוזמה חדשה של איש העסקים הישראלי והפילנתרופ חיים טייב, נשיא ומייסד קבוצת מיטרלי וקרן מנומדין, יחד עם שלטי ברעם ומטה החטופים, יתלו החל מהלילה (השני) על מאות בניינים ברחבי ישראל שלטים עם תמונות הילדים החטופים כשעליהם השאלה: "האם אתה יודע איפה הילדים שלכם ישנים הלילה?".

 בקריאה לחבריו במגזר העסקי כתב טייב בחשבון הפייסבוק שלו: "35 תינוקות, ילדים וילדות ישנו גם הלילה בשבי חמאס, בחושך, מפוחדים. כמעט חודש חלף מאז אותה שבת שחורה רצחנית ונפשעת, והמחשבה על התינוקות הרכים, הפעוטות, הילדים והילדות שנחטפו לעזה ומוחזקים בידי ארגון הטרור הנתעב לא מניחה לי ולעוד מיליוני אנשים בארץ ובעולם. 35 ילדים וילדות, יחד עם עוד כ- 205 צעירים, קשישים, חיילים וחיילות, שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו, ישנים כבר 32 לילות בשבי של מרצחים".

ישראל 2.0: הקולות בחברה ישתנו דרמטית | הסוקר של מעריב בניתוח עומק
העלו את המורל: עמותת "לב אחד" משמחת את המפונים מהצפון והדרום בקלאב הוטל אילת

"אני חושב על ההורים והמשפחות שנטרפים מדאגה לגורל ילדיהם, מבלי לדעת איך, מתי ואם בכלל יזכו לראותם שוב. וזה בלתי נסבל. הילדים הללו צריכים להיות משוחררים מיידית, ללא תנאי וללא פגע. על כל אחד מאיתנו לעשות כל שביכולתו כדי להשיב אותם הביתה במהרה". 

היוזמה למען השבת החטופים (צילום: מטה משפחות החטופים והנעדרים)
היוזמה למען השבת החטופים (צילום: מטה משפחות החטופים והנעדרים)

סילביה אליקים, סבתא של דפנה (15) ואלה (8) אליקים מניר עוז המוחזקות בשבי החמאס: ״הכאב והגעגוע הם בלתי נתפסים ואוחזים בי יומם וליל. נועם שלי נרצח עם בני משפחתו וכולנו מחכים בזרועות פתוחות ומאמינים שנזכה לשובן ולשובם של כל הילדים וכל החטופים. איך מישהו בעולם יכול לישון בלילה כשילדים וילדות חפים מפשע נמצאים בידיהם של טרוריסטים צמאי דם?! זה צו השעה של עם ישראל בכל מקום בעולם לזעוק את זעקתם האילמת מהשבי״.