עמותת בנתיבי אודי חילקה בימים האחרונים 603 מחשבים ניידים לתלמידות ותלמידים שהצטרפו השנה לתכנית "ניצנים" של עמותת ב"נתיבי אודי" בישובי הדרום ובמוקדי התושבים המפונים ברחבי הארץ. סגל ניצנים יחד עם הנהלת העמותה הגיעו לכל תלמיד ותלמידה של ניצנים בכל מקום בארץ. 

החניכים שקיבלו את המחשבים יתחילו השבוע את לימודיהם בתוכנית "ניצנים", התכנית הלאומית לחינוך טכנולוגי שמטרתה להכשיר בני ובנות נוער מהנגב והגליל בעלי פוטנציאל טכנולוגי בתחומי התוכנה והסייבר להשתלב בעתודה האקדמית וביחידות הטכנולוגיות המובילות בצה"ל בתפקידי ליבה ובשירות משמעותי. 

המחשבים חולקו בין השאר בישובים: באר שבע, דימונה, ירוחם, אופקים, נתיבות, אשדוד, קריית גת, רמלה, בת-ים, בית שאן, טבריה, עפולה, קצרין, אילת ועוד. תוכנית "ניצנים" הינה תוכנית של עמותת בנתיבי אודי בשותפות אגף התקשוב וההגנה בסייבר, אכ"א, מערך הדיגיטל הלאומי במשרד הכלכלה, משרד החינוך וגופים פילנתרופים נוספים. התוכנית הוקמה לזכרו של סגן אודי אלגרבלי קצין קשר בחטיבת הצנחנים שנפל בקרב על הגנת הארץ בלבנון בשנת 1994.

בנקודות חלוקת המחשבים פגשו את התלמידים ומשפחותיהם יחד עם סגל ניצנים, אלי אלאלוף מנכל קרן רש"י לשעבר ופעיל חברתי, מרדכי אלגרבלי מייסד עמותת ב"נתיבי אודי" וארנון זו-ארץ יושב ראש מרכז אודי למנהיגות טכנולוגית שהגיעו יחד עם ראשי הרשויות למרכזי חלוקת המחשבים. 

אופיר אלגרבלי מנכ"ל עמותת נתיבי אודי אמר: "חלוקת המחשבים לחניכי תוכנית "ניצנים" בזמן מלחמת "חרבות ברזל" היא ביטוי למחויבות של עמותת בנתיבי אודי לחיזוק החוסן הלאומי על ידי שמירה על שיגרת למידה וחזרה לפעילות של בני הנוער הנפלאים שלנו ביישובי הדרום גם בעת מלחמה, להעניק להם תמונת עתיד ולהבטיח את המסוגלות שלהם להתמודד על תפקידים טכנולוגיים איכותיים ושירות משמעותי.  אני גאה לעמוד יחד עם החברה הישראלית הפועלת באחדות מלאה ולראות את התלמידים שקיבלו מחשבים מעלים חיוך של אושר על פניהם ומסתכלים קדימה על עתידם כאזרחים במדינת ישראל. מי ייתן שנמשיך תמיד בעשייה מבורכת למען אחדות וקירוב לבבות בחברה הישראלית".