מחר, יום חמישי 9.11 בשעה 15:00, יתכנסו חבריו של סשה טרופנוב במרפסת הכניסה של מטה המשפחות ברחוב לאונרדו דה וינצ'י בתל אביב, במטרה להדהד את סיפורה של משפחת טרופנוב, שנחטפה כמעט בשלמותה לעזה ב-7 באוקטובר. 

ויטלי טרופנוב, אב המשפחה, נרצח על-ידי המחבלים בשבת הארורה, ושאר בני המשפחה נחטפו. אין להם אף קרוב משפחה, בן דוד, אח, סבא או דודה שידאגו להם או ישאלו לשלומם. נשארו רק החברים המייחלים לחזרתם. 

המשפחה עלתה מרוסיה לפני 25 שנה והתיישבה בקיבוץ ניר עוז, שם התקבלה בחיבוק חם והפכה לחלק לבלתי נפרד ממארג החיים של הקהילה. אב המשפחה, ויטלי, איש עבודה חרוץ, עבד במפעל חקלאי בקיבוץ, והאם, ילנה עבדה בחברת הצבעים נירלט. בנם סשה, שתמיד נמשך לטכנולוגיה, בנה לו קריירה כמהנדס בחברת אמזון. אירנה, אמא של ילנה וסבתו של סשה, הייתה רופאת ילדים ברוסיה במקצועה. 

חבריו של סשה לעבודה מספרים שבכל יום בשעה 15:00 בדיוק היה סשה קורא לחבריו לעזוב הכל ולהצטרף אליו לקפה. על מנת להעלות את המודעות לסיפורה של המשפחה, הם פנו לקפה טורקי של עלית ואלה השיקו קמפיין הקורא לספר את סיפורה של משפחת טרופנוב בקריאה לציבור להצטרף לשתיית קפה ביום חמישי 9 בנובמבר בשעה 15:00, ממש כפי שעשה סשה מדי יום, להצטלם ולתייג ברשתות החברתיות- #Coffee4Sasha.

שעת הקפה של סשה טרופנוב (צילום: שטראוס)
שעת הקפה של סשה טרופנוב (צילום: שטראוס)