מאיר כהן, אוהד הפועל באר שבע אסף במשך שנים רבות חולצות וצעיפים של קבוצות כדורגל, בדגש על הפועל באר שבע וברצלונה. אחרי שראה סרטון של ילדים מעוטף עזה נרגשים אחרי שקיבלו חולצות כדורגל, הוא החליט לתרום את האוסף שלו שכולל למעלה ממאה חולצות וצעיפים.

"אני אוסף חולצות כבר 15 שנה, כל עונה אני קונה חולצות בית וחוץ של הפועל באר שבע וברצלונה ומדי פעם גם של קבוצות אחרות", סיפר. "החולצות האלה שימחו אותי במשך שנים, אבל הגיע הזמן שהם ישמחו אנשים שיותר זקוקים לזה ממני. הילדים בעוטף עזה צריכים את זה הרבה יותר ממני, החיוך שלהם שווה לי יותר. כל חולצה שתשמח ילד זה מבורך".

"הערבות של עם ישראל מרגשת", הוסיף. "אני שמח שתרמתי, אבל הלב נקרע אחרי מה שהם עברו. אני מאחל שאף ילד בעולם לא יחווה דבר כזה. הם איבדו את כל העולם שלהם. מי שיכול לעזור ולתרום זה מאוד חשוב, כל דבר קטן יכול לשמח. אני לא גיבור פה. החיים שלי לא נפגעו, הם הגיבורים. יסחבו את המראות, הילדים חוו דברים שהמוח האנושי לא יכול לעכל".

היוזמה החלה בעקבות פוסט שפורסם על ידי מיזם "אוהדים למען הדגל", שהתחיל מעמותת וסרמליה של אוהדי הפועל באר שבע ומאגד בתוכו אוהדי כדורגל מכל קצוות הארץ וספורטאים למען עשייה לקהילה. כחלק מהמיזם נכתב: "הדבר היחיד שהם לא יכולים לקחת מאיתנו - זה את הרוח והאחדות של עם ישראל, שברגעי משבר וכאב יודע לעזוב את כל המחלוקות והפילוג בצד להתאחד לאגרוף אחד וזה הנשק הכי חזק שיש בעולם".

"זה הדבר המיוחד שיכול לתת דחיפה אדירה למורל של היקרים לנו מכל בשטח האויב, זה הדבר שמעלה חיוך על פניהם של המשפחה שביתם נהרס וזורע תקווה בליבם של הילדים שחייהם נצבעו בשחור ביום שבת ארור אחד".