גלית שקאלו אופנברג, המכהנת מזה למעלה משנתיים כסמנכ"לית השירות בקבוצת פרטנר, הודיעה על רצונה לפרוש מתפקידה. מאז נכנסה לתפקידה בפרטנר, הביאה גלית את חטיבת השירות להישגים משמעותיים עם צמצום של כ-70% בהיקף התלונות, חיזוק נאמנות לקוח, שימור לקוחות והכנסת המכר כפתרון ללקוח וכחלק אינטגרלי מחטיבת השירות. קודם לתפקידה בפרטנר שימשה גלית כמנהלת השירות בחברת סלקום במשך כ-8 שנים.
 
אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "גלית מנהלת עם המון אנרגיות ודוחפת לשינוי ולשיפור מתמיד וכך הקפיצה את שירות הלקוחות שלנו לרמה הגבוהה שבה אנו נמצאים. אני מודה לגלית על העשייה הגדולה ומאחל לה הצלחה בהמשך הדרך".