לוחם מילואים בחיל רגלים ובת זוגו תכננו להתחתן ב-8.11 באולם בקיסריה עם הרבה בני משפחה, חברים ואהובים. הלוחם גויס למילואים ב-7.10, התוכניות השתבשו ברגע והחתונה המתוכננת בוטלה. הלוחם וארוסתו לא רצו לוותר על ברית הנישואין או לדחות את האירוע למועד לא ידוע והחליטו להתחתן בתאריך המיועד. החתונה אכן התקיימה, אך ליד מוצב המילואים בו הגדוד נמצא, בקיבוץ גבים שבעוטף, סמוך להיכן שהיה אזור חדר האוכל של הקיבוץ.

רס"פ הפלוגה, דורון רוברג פנה לאחיו גיל רוברג, שף מלון נוף גינוסר שבכנרת, עם השאלה, האם המלון יהיה מוכן לתרום את האוכל לחתונה? את הנהלת המלון לא היה צריך לשכנע ומיד גיל, רותי לשם - מנהלת מזון ומשקאות, וכל הצוות נרתמו למשימה של בניית תפריט עשיר הכולל מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים. המלון דאג גם לכל עמדות הקייטרינג, החימום וכלי ההגשה והשינוע של הכל מצפון הארץ ועד דרומה.

החיילים בפלוגה היו אחראים על הגשת האוכל ולחתונה גויס גם מפיק שדאג לכל צרכי החתונה בהתנדבות. כ- 150 אורחים הגיעו לחגוג עם בני הזוג ביניהם המשפחה, חברים והחברים בפלוגה.

מלון נוף גינוסר מארח כבר חודש ימים מאות מפונים, בעיקר מקיבוץ יפתח שבגבול לבנון ומישובים נוספים בצפון ודואג לכל צרכיהם. תרם וממשיך לתרום אלפי ארוחות חמות לחיילים , ביגוד וציודים רבים.