למעלה מ-100 בני משפחה, חברים ומכרים ליוו למנוחות עולמים את לימור חדד ז"ל, בת ה-56 מקרית עקרון, שהתמוטטה ביום ראשון האחרון לפנות ערב במהלך אזעקה שנשמעה במקום מגוריה בעקבות מטח הרקטות שנורה לעבר אזור המרכז.

כשהתמוטטה, צוות מד"א פינה אותה לאחר פעולות החייאה לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם נאלצו הרופאים לקבוע בהמשך את מותה. מבדיקת רנגטן התגלה, כי חדד סבלה מדימום במוח, בעקבות לחץ שנגרם מהאזעקה.

חדד הותירה אחריה שלוש בנות – חן, מיטל ורננה, נכדה ואם – מלכה. "אמא שלי חזרה מהעבודה והייתה אזעקה, כשהייתה ברכב סמוך לצומת גינתון", סיפרה בבכי בתה חן, שהייתה איתה על הקו בעת האירוע. "היא מאוד נלחצה, אמרתי לה 'אמא תצאי מהרכב ותשתטחי על הכביש', אבל היא איבדה את ההכרה וקרסה". היא הוסיפה: "לאמא שלי היה מאוד קשה עם המלחמה, היו לה חרדות וכל הזמן הייתה מתעדכנת במה שקורה".

בתה הוסיפה: "אמא שלי אישה מדהימה, שנתנה לנו את החיים שלה. כל מה שקיבלנו היה בזכותה. היא גרושה שגידלה אותנו לבד, היינו כל עולמה והיא הייתה כל עולמנו. אמא תמיד היתה בכל דבר עבורנו. היה מאוד חשוב לה שנהיה משפחה מאוחדת והייתה לה נכדה אחת, שהייתה כל עולמה והאור שלה".

בחודש שעבר נפטרה תמר טורפיאשוילי ז"ל, בת 9, מאשדוד, לאחר שלקתה בדום לב בעקבות בהלה במהלך אזעקה. היא איבדה את הכרתה ופונתה במצב קשה לבית החולים אסותא בעיר, שם נאלצו הרופאים לקבוע לאחר כשבוע את מותה. אבא שלה, אבי, אמר אז בראיון לכאן 11 בעקבות הטרגדיה הקשה: "יש מאות אלפי ילדים שחווים פחדים וחרדות וחשוב מאוד לדבר איתם. רובם לא יודעים לדבר על החרדות שלהם והם מחזיקים הכל בלבבות הקטנים. תמר לא נהרגה ולא נפטרה, היא נרצחה על ידי חמאס".